Głowica.
comet 24KG
Ja też nie miałem zahamowań moralnychaniołek przy wiercenia otworów w dachu.
Po pierwsze auto dla mnie ,a nie ja dla auta.
Po drugie przy sprzedaży zostawię głowicę i tyle.
Na autach i tak tracimy to czemu nie mieć przez parę lat tak jak chcemy.
Jeśli masz relingi to dobry sprawdzony sposób to zamontować na relingi celownik Alu i do tego głowice.pozostaje jednak wiec nie umęczony drzwiami Fider .
Następny pewniak to blaszka 3mm nierdzewna wyprofilowana pod zawias klapy tylnej.
Otwór przecięty, luzujesz zawias między karoserię ,a zawias wsuwasz blachę i dokręcasz.
Miałem takie dwie na Jeppie.
Głowica PŁ dobra jest z firmy Siro czy Sirtel idzie kupić ,ma dwa wyjścia UC 1 ,Fider robisz UC1-UC1.
Jak w dachu to pod głowice od spodu blacha stalowa 3 mm 10cm x 10cm.
Jak chcesz mieć w miarę prosty dach.


  PRZEJDŹ NA FORUM