Reklamacja w sklepie/serwisie KONEKTOR w Łodzi…
Witam serdecznie kolegę,jak już wiemy sprzęt zakupiony i wyprodukowany w CHRL nie jest najlepszej jakości co wcale nie musi się przekładać na wadliwe działanie.
Z własnego doświadczenia jako Autoryzowany serwis Motocykli Quadów i Skuterów Również wyprodukowanych w CHRL bo większość skuterów i motocykli właśnie jest tam produkowana,to Gwarant lub importer jest odpowiedzialny za dostarczenie części do 14 dni od zgłoszenia usterki przez klienta w ASO lub takim sklepie i serwisie ,skoro ktoś jest gwarantem to ma 30 dni na usuniecie usterki w "towarze" nazwijmy to w ten sposób i niema to różnicy czy jest to motocykl czy radio czy tv. Tak mówi prawo konsumenta chyba że w gwarancji producenta jest napisane inaczej. Jak wiadomo na każdy produkt powinniśmy dostać 24 miesiące gwarancji na piśmie,wiele sklepów i producentów nie przestrzega tych zasad. Czekasz już 47 dni i nic ,jak dla mnie masz prawo do wymiany sprzętu na nowy,poszedł bym do rzecznika praw konsumenta i myślę że taki krok był by najlepszy dla ciebie. Mnie jako klienta końcowego gówno obchodzi skąd sklep bierze towar,klient płaci więc ma prawo żądać .
Sprawa części zamiennych ,każdy serwis powinien być zaopatrzony w części do napraw gwarancyjnych ,jeśli jest inaczej to juz mam na to inne zdanie ,pozdrawiam serdecznie .oczko


  PRZEJDŹ NA FORUM