Reklamacja w sklepie/serwisie KONEKTOR w Łodzi…
12 stycznia 2015 roku zakupiłem w sklepie internetowym KONEKTOR mieszczącym się w Łodzi na ulicy Inflanckiej 65 dokonując przekazu pocztowego urządzenie nadawczo-odbiorcze X1M. Około 15 lipca br. zaniepokoiłem się działaniem radia (brak odpowiedzi od kilku dni na wywołanie) na tyle, że podpiąłem reflektometr/miernik mocy do wyjścia antenowego. Okazało się że na wyjściu TRx’a do anteny nie ma mocy. 20 lipca br. skontaktowałem się z firmą Konektor prosząc o pomoc w tej sprawie. W odpowiedzi otrzymałem: „…proszę o dostarczenie do nas urządzenia z opisem usterki oraz ksero dowodu zakupu”. 21 lipca wysłałem a 23 lipca serwis potwierdził przybycie paczki wieczorem 22 lipca z niesprawnym urządzeniem X1M. Jak firma Konektor twierdzi tego samego dnia (22.07) urządzenie miało zostać wysłane do importera. 3 sierpnia br. otrzymałem od sklepu Konektor następującą wiadomość: „…Dzień dobry, dziś otrzymaliśmy taką informację od serwisu Demo (po dziesięciu dniach): Witam. Po ekspertyzie serwisowej stwierdzono usterkę, której naprawa nie może być wykonana z użyciem posiadanych przez serwis podzespołów zamiennych i w związku z koniecznością sprowadzenia części zamiennych od producenta, okres naprawy się wydłuży. Pozdrawiamy …”. 16 sierpnia br. w odpowiedzi na moje pismo otrzymałem: „… przepraszamy za długi czas realizacji, ale nie jest on uzależniony od nas”. Dziś to jest 7 września 2015 roku od dnia w którym sklep Konektor otrzymał sprzęt w ramach obsługi gwarancyjnej mija dokładnie 47 dni.
Szanowni Państwo czy mnie jako konsumenta, który uczciwie dokonał zakupu określonego towaru w określonym sklepie powinno interesować skąd dany towar wziął się w sklepie, czy powiązania biznesowe i zależności właściciela sklepu?. Czy 47 dni od reklamowania usterki to normalne by tyle to trwało. Skoro usterka jest tak poważna to czy urządzenie nie powinno być wymienione na nowe? Czy to waszym zdaniem rzetelna firma?

73 de Piotr SQ8PKJ


  PRZEJDŹ NA FORUM