Akumulator do roweru elektrycznego 12V 14AH
Koledzy jezeli chodzi o akumulator zelowy to jego napiecie przcy to 12V a Li-Po(3S ma 11.1V) czy Li-Ion(3S ma 10.8V). 3S to skcja sladajaca sie z trzech ogniw danego typu. Faktem jest te wymienione ogniwa sa dosc drogie. Laczac je rownolegle pakiety 3S uzyskuje sie akku o duzej pojemnosci. To juz wszyscy wiedza nic nadzwyczajnego. Sam wykorzystuje te ogniwa w modelarstwie i do zasilanie radia. Ma to jak napisalem plusy i minusy w zastsowaniu. Nie znam konstrukcji napedu roweru o ktorym mowa, moge tylko doradzic w teoretycznej formie. Pakiety Li-Po mozna ulozyc w rowerze dokladnie gdzie ma sie miejsce i nie beda przeszkadzac. Ulozenie akku zalezy od kreatywnosci uzytkownika. 12V a 11.1V jest to mala roznica napiecia silnik nawet tego nieodczuje. Te akku polaczam do silnika nawet 2kW poprzez regulator napiecia. Wiadommo ze czas i pobor pradu robia swoje ale satysfakcja ze model ma imponujaca predkosc. Dla silnika takiego jak kolega opisuje(250W) to zaden problem. Duzo materialu jest na forch modelarskich i w niecie o nowym rodzaju napedu elektrycznego. Tu techniczne dane mojego silnika -
KB45-08L 2300kv Brushless Inrunner
Kv: 2300RPM/V
Weight: 449g
Shaft: 6mm
Size: 63x45mm
Voltage: 36v
Highest rated power: 3439W
Moze to cos rojasni w temacie pomocy dla kolegi walczacym z zasilaniem swojego roweru


  PRZEJD NA FORUM