sr0wx.py
czyli co tam panie w eterze
    ebc41 pisze:

    Ja sr0wx uruchamiałem raz i to na Windowsie 98 (co ciekawe działało po pewnych modyfikacjach!!) ale generalnie potrzebne są następujące rzeczy:

    1. Cron - do cyklicznego odpalania skryptu
    2. ALSA i skonfigurowana karta audio
    3. Oczywiście python
    4. Kilka dodatkowych modułów do pytona. Na pewno potrzebne jest pygame ale nie pamiętam co jeszcze, musisz próbować to uruchamiać i patrzeć jakie błędy wywala na konsolę


lame do konwersji sampli (to nie moduł afair, tylko oddzielny pakiet), pytz do konwersji stref czasowych (choć obecnie moduł który tego potrzebuje już tego nie potrzebuje, co na razie będę testował), six do kompatybilności, no a pygame dossie parę potrzebnych rzeczy takich jak numpy, więc spoko.

EDIT: dodatkowo problem który niedługo zniknie to dociągnięcie submodułu w ramach repozytorium - jeśli będzie krzyczał o "kwotasłownie", usuwasz katalog pyliczba z pl_google, przechodzisz do katalogu głównego i klepiesz "git submodule update --init --recursive"

Wyprowadzamy to do oddzielnego modułu, zatem jest to problem aktualny do pewnego czasu.

    ebc41 pisze:

    Ja sr0wx uruchamiałem raz i to na Windowsie 98 (co ciekawe działało po pewnych modyfikacjach!!) ale generalnie potrzebne są następujące rzeczy:
    Nie wiem na jakim PCie chcesz to uruchomić ale ja od razy poszedł bym w wirtualizację i najpierw zapodał tam VMWare ESX Server a dopiero w nim instalował Debiana. Konfigurujesz sobie wszystko, zgrywasz pliki maszyny wirtualnej i masz idealny zapas i możliwość zabawy. Jeżeli miało by to działać produkcyjnie to jest to tez duże ułatwienie w zarządzaniu..


Trochę strzelanie do muchy z armaty.


  PRZEJDŹ NA FORUM