Sygnał VLF w Tabullar bels Mike'a Oldfielda
Prosto - otworzyli rip płyty w Adobe Audition (dawniej Cool Edit Pro) lub w Audacity i przełączyli na spectral view. Tutaj mała poprawka - nagrania dokonano w Manor Studio w Shipton-on-Cherwell, Oxfordshire. To zaledwie 33km od stacji. Ekranowanie było dobre, a zatem prawdopodobnie głowice wielośladowego magnetofonu Ampex lub mikrofony miały śladowy radiowy rezonans na 16kHz.

Podobne sygnały mogą się znajdować także na płytach:
Let's Make Up and Be Friendly – The Bonzo Dog Band, Rock On - The Bunch, Sandy – Sandy Denny, Trouble at Mill - King Earl Boogie Band, Two Weeks Last Summer - Dave Cousins, The Academy in Peril – John Cale, Mekanïk Destruktïw Kommandöh – Magma, Flying Teapot – Gong, Men Opening Umbrellas Ahead – Vivian Stanshall, Double Diamond – If, Legend – Henry Cow, Faust IV – Faust, Spring Suite – McKendree Spring, October – Claire Hamill, You – Gong, Unrest – Henry Cow, Ghosts – Strawbs, Slapp Happy – Slapp Happy, Desperate Straights – Slapp Happy/Henry Cow, In Praise of Learning – Henry Cow/Slapp Happy, Local Lads Make Good – Supercharge, a także cztery płyty Tangerine Dream: Phaedra, Dandruff, Rubycon i Ricochet.
Czy ktoś ma może te płyty pochodzące z oryginalnego wydania? Bez remasteringu?

Niestety straciłem głos i leżę chory, trochę zejdzie zanim wrócę do pełnej sprawności wokalnej. Dlatego z nagraniem musimy poczekać.

edit (kolejny) - otóż muszę ostudzić głowy miłośnikom szybkich poszukiwań. Niestety do analizy nadaje się wyłącznie rip z płyty, w formie nieskompresowanej lub za pomocą bezstratnej kompresji (FLAC). MP3 i AAC zamazuje te sygnały nawet w najwyższym dostępnym bitrate. One są naprawdę słabe.


  PRZEJDŹ NA FORUM