Łożysko oporowe z obudową - skąd wziąć gotowca?
    sq8luu pisze:

    ...nic nie na pohybel.
    Łożyska kulkowe zwykłe posiadają głębokie, ciągłe rowki w bieżni. Te rowki w bieżni są ściśle styczne z kulkami, co umożliwia łożyskom przenoszenie obciążeń promieniowych i osiowych w obu kierunkach. Łożyska tego typu są szczególnie uniwersalne oraz:
    posiadają prostą konstrukcję
    są nierozłączne
    są odpowiednie dla dużych, a nawet bardzo dużych prędkości
    są wytrzymałe i wymagają niewielkiej obsługi.

    Więc nie piszcie durnot że nie nadają się , bo gdyby tak było to we wszystkich samochodach odpadałyby koła.

    źródło - producent łożysk :
    http://www.skf.com/pl/products/bearings-units-housings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/index.html

Proszę Cie abyś nie zabierał więcej głosu w temacie łożysk, bo masz wiedzę zaczerpniętą z internetu a której nie rozumiesz. Ja w przeciwieństwie do Ciebie mam ją niemal namacalną, pracuję w fabryce łożysk w Kraśniku od ponad 35 lat.
Nie wykluczam, że znalazłeś łożysko kulkowe wsdłużne w piaście jakiegoś samochodu ale idę o duży zakład, że to łożysko współpracuje w zespole z jakimś innym. Podaj markę, model i rocznik samochodu a jutro dostaniesz szczegółowy opis co nam chcesz zaprezentować.


  PRZEJDŹ NA FORUM