Rekord swobodnego skoku Felixa Baumgartnera pobity
Cały czas odnoszę się do szumu medialnego skoku Felixa Baumgartnera, żeby nie było wątpliwości czym był naprawdę ten szum medialny:
    cytat pisze:

    Bohaterem wieczoru nie był jednak ani TVN, ani nawet sam Felix Baumgartner. Organizacja misji Stratos kosztowała firmę Red Bull ok. 30 mln dolarów. Gdyby chciała kupić równie skuteczną kampanię reklamową, jaką zapewnił jej niedzielny przekaz z Roswell, musiałaby zapłacić w samych tylko polskich mediach ponad 300 tys. zł (wyliczenia firmy Pentagon Research). W największych stacjach w USA czy Europie Zachodniej ceny czasu reklamowego są nieporównanie wyższe niż w Polsce. Można więc śmiało założyć, że wysłanie Felixa Baumgartnera w górne warstwy atmosfery było jedną z najskuteczniejszych kampanii reklamowych w dziejach Red Bulla. A jeśli – tak wynika z nieoficjalnych informacji – za prawa do transmisji stacje musiały zapłacić, to Red Bullowi udała się rzecz bez precedensu w dziejach marketingu. Zarobił na emisji własnych reklam.


  PRZEJDŹ NA FORUM