UWAGA na firmę/użytkownika Allegro BARUBAR
dodatkowe informacje:

1) Wbrew poprzednim twierdzeniom głosu w telefonie jakobym był jedynym niezadowolonym klientem z ponad 8 tysięcy transakcji, okazuje się, że aby dokonać zwrotu wysyłamy towar na adres dedykowany tylko do zwrotów. Wnioskuję z tego, że zwroty są nie tylko normą, ale aby uniknąć bałaganu mieszania wysylek i odbiorów, muszą być kierowane na dedykowany do tego adres. Wniosek: sprzedawca spodziewa się większej ilości zwrotów ze swoich aukcji.

2) Dane sprzedawcy to dane osoby prywatnej (nie przytoczę, ze względu na ochronę danych osób prywatnych. Zaś wysyłka jest wysyłana i obsługiwana przez firmę na inną osobę: TKJ Bekus Tomasz, ul. Jagienki 27, Częstochowa.

3) Na dowodzie nadania paczki przez sprzedającego jest określona waga = 30kg (via kurier Siódemka). Przy nadaniu zwrotnie całości - waga na poczcie wskazała niespełna 12kg. Mam nadzieję, że to pomyłka Sprzedawcy niezamierzona i nie posłuży do jakichś dalszych niecnych praktyk. Normalnie nawet bym tak nie pomyślał, ale w świetle poprzednio stosowanych technik-pułapek należy uważać na wszystkie potencjalne zasadzki firmy.

Pozwolę sobie uaktualniać wątek o istotne informacje nt. procedury reklamacji/zwrotu.


  PRZEJDŹ NA FORUM