Zasilanie radia w Renault Megane II
Cześć nie znam dogłębnie Renault Megane ll ,ale robiłem to z 10 lub więcej razy.
Ocaywiście rozumię ,że mamy dobry kabel i potrzebujemy przejść przez grodź do komory silnika i podkrëcamy kabel pod akum.
Weź twardy drut ,ciś jak drut do spawania ,laterkę i od strony silnika na grodzi za serwem hamulca powinna być.przelotka z gumy przez nią przechodzi wiązka kabli.
Od strony silnika wetknij sztywny drut między wiązkę ,a gumową przelotkę ,potem zagnij ok 2-3 cm.drutu ostro na prawie płasko ,rozdziel Twój przewód odizoluj i najlepiej zlutować ,potem najlepiej jeden ciągnie spawalniczy ,a drugi.podaje przewód.
Ktoś zaraz napisze że zepsujesz wiązkę ,ja nigdy nie naruszyłem nawet izolacji ,wszystko z głową.
Zaznaczam ,że nie jest łatwo ,nieraz tym pierdykłem zapaliłem fajkę pokoju i znowu - zawsze dopiołem celu.
Przewodów nie skrëcaj ,bo będziesz to robił do jesieni - sprawdzone.
Jak przelotki w okolicach serwa nie będzie ,choć się z tym nie spotkałem to szukaj z drugiej strony.
Napisz jak poszło.
aniołek


  PRZEJDŹ NA FORUM