Tym Panom juz dziekujemy! Rece opadaja. |
SQ9JXB pisze: sp6nic pisze: Janku SQ9JXB PZK potrafiło załatwić pozwolenie na SN0HQ. Tak w latach poprzednich , jak i w tym roku, te pozwolenie było. Wydane przez UKE. Organ do tego upoważniony. Pisałem o tym wcześniej. Piszesz więc nie prawdę twierdząc że nie potrafiło. Wiesz też doskonale że licencja została wydana wyjątkowo! A wyjątki się zdarzają. I tylko potwierdzają regułę ! Tak potrafiło po "znajomości'. Pozwolenie wydane a potem UKE żąda dodatkowych informacji. Jeżeli wszystko byłoby OK to po co dodatkowe informacje i wyjaśnienia ze strony PZK? Skoro UKE samo się pląta w interpretacjach to o czym to świadczy? Janku, traktuję to jako publiczne kolejne pomówienie. Nie masz na te znajomości i kolesiostwo żadnych dowodów, to są tylko swoje chore niczym nie potwierdzone insynuacje. Dla Twojej wiadomości, jeśli chodzi o 2013r. PZK złożyło prawidłowo wypełniony wniosek. UKE wydało pozwolenie. UKE dostało dwa donosy, więc poprosiło PZK o wyjaśnienie. Normalne postępowanie administracyjne. PZK złożyło obszerne wyjaśnienie. UKE nie stwierdziło nieprawidłowości. Zrozum to jest KONIEC TEMATU. SN0HQ w tym roku po raz XV startowało w zawodach IARU i zawsze PZK wnioskowało o pozwolenia. Pierwszy start odbył się pod znakiem 3Z0HQ w 1994r, w 1995 użyto po raz pierwszy znaku SN0HQ i pracowano z jednej lokalizacji. Od roku 2000 do roku obecnego używamy znaku SN0HQ i pracujemy z wielu lokalizacji na podstawie legalnie wydanych pozwoleń. |