Tym Panom juz dziekujemy!
Rece opadaja.
    SO1D pisze:


    Jednym słowem dopasowano ideologie do tezy, ze należy odmówić. Powołano się na mnóstwo aktów prawnych w nadziei, ze nie będziesz w stanie ich przeczytać i znaleźć sprzeczności.


Mają pecha. W piątek do UKE poszło to:

Wniosek


W nawiązaniu do treści uzasadnienia Decyzji Prezesa UKE znak
OSS-WKR-5112-93/14 (4) z dnia 3 lipca 2014 r. zwracam się z uprzejmym
wnioskiem o:

1) udzielenie odpowiedzi na pytania:
Jak się ma zawarte w przedmiotowym uzasadnieniu kategoryczne
stwierdzenie Prezesa UKE: "w chwili obecnej nie obowiązuje żadne
pozwolenie radiowe w służbie radiokomunikacyjnej amatorskiej, w którym
lokalizacja urządzenia radiowego nie byłaby precyzyjnie określona tj.
poprzez wskazanie konkretnej lokalizacji (a nie obszaru
przemieszczania)" wobec dostępnej na stronach internetowych UKE
informacji o wydanym przez Prezesa UKE Pozwoleniu Radiowym w służbie
radiokomunikacyjnej amatorskiej Nr 16/B/D/2011 z terminem ważności do
2016-07-22, przydzielonym znakiem wywoławczym SR0FLY oraz lokalizacją
radiostacji amatorskiej: "Obszar powietrzny Rzeczpospolitej Polskiej"
oraz:
Kto i na jakiej podstawie prawnej zdecydował o odstąpieniu od
wynikającego z Art. 146 ust. 1, pkt. 1, lit. b ustawy Prawo
Telekomunikacyjne wymogu wskazania w tym pozwoleniu radiowym ścisłej
lokalizacji radiostacji amatorskiej?

2) udostępnienie na mocy Art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, treści procedury analitycznej
stosowanej w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej w celu "analizy
możliwości występowania zakłóceń" we wnioskowanej przez podmiot
uprawniony "lokalizacji urządzenia radiowego", którą Prezes UKE
"przeprowadza na etapie wydawania lub zmiany pozwolenia radiowego w
służbie radiokomunikacyjnej amatorskiej w celu stwierdzenia, że nie
zachodzi ryzyko powodowania szkodliwych zaburzeń elektromagnetycznych
lub kolizji z przyznanymi na rzecz innych podmiotów rezerwacjami
częstotliwości, pozwoleniami radiowymi lub decyzjami o prawie do
wykorzystana częstotliwości oraz że urządzenie pracujące w oparciu o
wnioskowane pozwolenie radiowe może być chronione przed szkodliwymi
zakłóceniami" (cytat z przedmiotowego uzasadnienia) - w szczególności
interesuje mnie w jaki sposób Prezes UKE "jest w stanie jednoznacznie
ustalić, że używanie określonego urządzenia radiowego w służbie
radiokomunikacyjnej amatorskiej w danej lokalizacji nie spowoduje
szkodliwych zaburzeń elektromagnetycznych" (cytat z przedmiotowego
uzasadnienia) biorąc pod uwagę, że Prezes UKE nie posiada żadnej
wiedzy co do typu oraz rodzaju urządzenia, które ma "analizować", jak
również co do stosowanych konkretnych przedziałów częstotliwości,
rodzajów emisji, polaryzacji i wysokości anten oraz mocy wyjściowej
urządzenia, które będzie stosowane w służbie radiokomunikacyjnej
amatorskiej w danej lokalizacji.

3) udostępnienie na mocy Art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, treści procedury analitycznej
stosowanej w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej w celu ostatecznego
"określenia przez Prezesa UKE proponowanej przez osobę ubiegającą się
o wydanie pozwolenia radiowego lokalizacji" (cytat z przedmiotowego
uzasadnienia) gwarantującej "stwierdzenie, że lokalizacja ta wypełnia
przesłanki pozytywne takiego określenia zawarte w przepisach PT"
(cytat z przedmiotowego uzasadnienia)

4) wyjaśnienie, dlaczego w przypadku urządzenia radiowego znajdującego
się w ruchu, którego użytkownik w regularnych odstępach czasu podaje
przydzielony znak wywoławczy, więc nie jest w żadnym stopniu
anonimowy, "określenie źródła zakłóceń jest praktycznie niemożłiwe"
(cytat z przedmiotowego uzasadnienia)

5) udostępnienie na mocy Art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, wykazu decyzji Prezesa UKE wydanych
w latach 2013-2014 odmawiających wydania lub zmiany pozwolenia
radiowego w służbie radiokomunikacyjnej amatorskiej, w których
podstawą odmowy była niemożność zapewnienia w lokalizacji wskazanej we
wniosku o wydanie lub zmianę pozwolenia radiowego - ochrony przed
szkodliwymi zakłóceniami wymaganej przez Art. 148 ust. 1 pkt. 3 ustawy
Prawo Telekomunikacyjne

6) udostępnienie uwierzytelnionych odpisów akt postępowania
administracyjnego przeprowadzonego na mój wniosek, a zakończonego
wydaniem przez Prezesa UKE dezyzji OSS-WKT-5112-115/09 (2) z dnia
17.03.2009 r., a dotyczących przeprowadzonej wówczas "analizy
możliwości występowania zakłóceń" w lokalizacji: Katowice, ul.
Strażacka 15/4, którą to analizę Prezes UKE "przeprowadził na etapie
wydawania pozwolenia radiowego w służbie radiokomunikacyjnej
amatorskiej w celu stwierdzenia, że nie zachodzi ryzyko powodowania
szkodliwych zaburzeń elektromagnetycznych lub kolizji z przyznanymi na
rzecz innych podmiotów rezerwacjami częstotliwości, pozwoleniami
radiowymi lub decyzjami o prawie do wykorzystana częstotliwości oraz
że urządzenie pracujące w oparciu o wnioskowane pozwolenie radiowe
może być chronione przed szkodliwymi zakłóceniami". A skoro Prezes UKE
"określił w decyzji" proponowaną przeze mnie lokalizację, to
najwyraźniej "stwierdził, że lokalizacja ta wypełnia przesłanki
pozytywne takiego określenia zawarte w przepisach PT". Na jakiej
podstawie doszedł do powyższego przekonania?

z poważaniem


  PRZEJDŹ NA FORUM