Producenci drżą przed usterkami. Do dwóch razy sztuka. |
EI3HMB pisze: Koledzy, wezcie tylko pod uwage druga strone tego medalu.. Lepsza jakosc wypuszczanego na rynek produktu oznacza wyzsze koszty - kto za to zaplaci? No, to wlasnie ta druga strona... Ktos napisal 'mniej pracy dla serwisu' - OK, tylko co to oznacza? Ze serwisanci beda siedziec pol dnia bezczynnie a wyplata splywac na konto? Czy raczej 'mniej pracy dla serwisu' = 'nie potrzeba juz tylu serwisantow'? A tanie produkty z Chin? Juz kiedys byla na ten temat dyskusja.. zamawiajacy chce jak najtaniej, zamawia w Chinach, ale chce jeszcze taniej, wiec producent chinski schodzi z jakosci.. Mozna i w Chinach zamowic wysokiej klasy/jakosci produkt, tylko ze wtedy on tez bedzie swoje musial kosztowac... Produkty z Chin są również solidnie wykonane. Chińczycy wykonują swoją produkcją zgodnie z wymogami zamówienia. Oczywiście różnica w cenie jest, niby dlaczego nie miałby być ??? W UE lub USA produkty różnej jakości też mają różną cenę. ___________ Greg SP2LIG |