Ręczny/przewozny TRX z możliwością nadawania w lotniczym Am. |
SP2LIG pisze: SQ6HY pisze: Jak policzysz operacje lotnicze Starty/Lądowania w jednostce czasu to ruch jest porównywalny. Latam troche z lotnisk kontrolowanych (Wrocławskie Strachowice, Poznańska Ławica) i nigdy mi sie nie zdarzyło żeby podczas tankowania które trwa ok 30 min ilość operacji przekroczyła w tym czasie 5. A często bywa w okolicy 1-2. Podczas mojej ostatniej weekendowej wizyty na Babicach (roboczo zwanch Bemowem) byłem do startu 3ci w kolejce, w miedzyczasie wyladowaly 2 szt. a po otrzymaniu zgody na start (i to taki biegusiem) 2 kolejne samoloty były na kręgu z zamiarem lądowania. A to wszytko w 10min. W dalszym ciądu jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że jest to porównywalny ruch ![]() Wszystko jest ładne i piękne ale porównanie totalnie nietrafione. Kilkadziesiąt razy startowałem i lądowałem w Frankfurcie z różnych kierunków świata i zawsze były dwie długie kolejki. Jedna na ziemi do startu a druga w powietrzu do lądowania. Jedna i druga operacja odbywały się na kilku pasach. Odpowiedz mi na jedno pytanie: jeżeli samolot ma niesprawne środki łączności(tak podałeś w swoim poście) to czy w myśl przepisów lotniczych można takim samolotem startować ? Kto wyda zgodę na start i w jaki sposób jak radio jest out of order ??? _____________ Greg SP2LIG Trafione, Trafione.... Nie napisalem, ze na Babicach jest wiekszy tylko, ze jest porównywalny. Rekord kolejki do Startu na Babicach (którego osobiscie nie widzialem) to 12 szt. Plus ladowania. W sloneczny weekend ruch jest tam naprawde potezny. Do tego stopnia, ze kregi szkoleniowe powoli sa przenoszone na lotnisko w Grądach, zeby uczniowie mieli troche spokoju i miejsca na popelnianie bledow oraz spokojna nauke prowadzenia normalnej korespondencji Rzuc okiem na http://www.frankfurt-airport.com/content/frankfurt_airport/en/flights/departures.html + Arrivals to moze zrozumiesz co mialem na mysli porównywalny ![]() A jesli chodzi o niesprawne srodki lacznosci to startowac oczywiscie nie wolno, przed startem robi sie - poza normalna korespondencja (o ile jest z kim ![]() Nadmienie tylko, ze w "swoim" samolocie mam 2 radia i jest sw spokoj, ale nie zawsze sie lata swoja maszyna, stad tez dobrze jest miec kieszonkowy zapas ![]() |