Ręczny/przewozny TRX z możliwością nadawania w lotniczym Am.
    SQ6HY pisze:



    Jak policzysz operacje lotnicze Starty/Lądowania w jednostce czasu to ruch jest porównywalny.
    Latam troche z lotnisk kontrolowanych (Wrocławskie Strachowice, Poznańska Ławica) i nigdy mi sie nie zdarzyło
    żeby podczas tankowania które trwa ok 30 min ilość operacji przekroczyła w tym czasie 5. A często bywa w okolicy 1-2. Podczas mojej ostatniej weekendowej wizyty na Babicach (roboczo zwanch Bemowem) byłem do startu 3ci w kolejce, w miedzyczasie wyladowaly 2 szt. a po otrzymaniu zgody na start (i to taki biegusiem) 2 kolejne samoloty były na kręgu z zamiarem lądowania. A to wszytko w 10min. W dalszym ciądu jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że jest to porównywalny ruch wesoły



Wszystko jest ładne i piękne ale porównanie totalnie nietrafione. Kilkadziesiąt razy startowałem i lądowałem w Frankfurcie z różnych kierunków świata i zawsze były dwie długie kolejki. Jedna na ziemi do startu a druga w powietrzu do lądowania. Jedna i druga operacja odbywały się na kilku pasach.
Odpowiedz mi na jedno pytanie: jeżeli samolot ma niesprawne środki łączności(tak podałeś w swoim poście) to czy w myśl przepisów lotniczych można takim samolotem startować ? Kto wyda zgodę na start i w jaki sposób jak radio jest out of order ???
_____________
Greg SP2LIG


  PRZEJDŹ NA FORUM