Obudowa zasilacza
    sq4jey pisze:

    Zapomniałeś, że jednak ma być do TRX na KF więc impulsowy z założenia odpada. Koniec tematu.

A niby dla czego, ja osobiście używam impulsiaka również na KF i jakoś nie zauważyłem żadnych problemów czy zakłóceń.
Nie budowałem sam, jest to fabryczny QJE 30A zakupiony w znanym sklepie z potrzebnymi nam akcesoriami.
Przyznam czasem hałasuje - w lecie jak dołożę do pieca i załączy się wentylator.
    bc211 pisze:

    Jeżeli ktoś myśli, że zawsze jest 14,4 też nie wie wszystkiego o alternatorach.

Kiedyś firma Valeo wypuściła serię wadliwych alternatorów dla PSA, potrafiły dać impulsy napięcia dochodzące do 300V, elektronika w samochodach oczywiście tego nie była w stanie tego przetrwać, a wychwycić można to było tylko za pomocą oscyloskopu.


  PRZEJDŹ NA FORUM