SP7VC & SQ7OYL wyprawa samochodowa po krajach Skandynawii.
Ze Szwecji przejechaliśmy kilkukilometrowym mostem i tunelem do Danii gdzie zatrzymaliśmy sie na wyspie Sjeslland.Niestety wieczorna walka przy bufecie z wikingami uniemożliwiła mi rozstawienie anten i aktywność radiową ale obroniłem honor SP i rano jakby nic wstałem o 8-ej na śniadanie czego nie można było zauważyć u wikingów .
Pokonaliśmy kolejny 17-to kilometrowy most i zaraz na pierwszym Campingu za mostem na wyspie Fyn znaleźliśmy domek .Naszczęście nr.13 okazał się przyjazny i wieczorem przeprowadziłem ostatnie 422 QSO z EU-172 kończąc tym naszą skandynawska przygodę. Nastepnego dnia rano wyruszamy do Polski mamy do przejechania 1200 km. Wieczorkiem docieramy do domu.
Mek







Witam Was
Dziekujemy Wszystkim za przeprowadzone łączności w trakcie trwania Scandinavian trip. Łącznie pracowałem z jedenastu wysp IOTA i 21 poszukiwanych lokatorów.

Przeprowadziłem 489 QSO emisjami FSK,JT6M , CW, SSB na 2, 4 & 6m i prawie 4800 QSO na KF pokonując w międzyczasie dystans 10100 km w ciągu 30 dni trwania ekspedycji.

Przypominam o NAGRODZIE jaką przygotowała firma Anmar z prezesem Andrzejem SP7DDD dla stacji która przeprowadziła ze mną QSO z największej ilości wysp (max liczba wysp - 11)

Ze względów logistyczno-transportowych czy tez propagacyjnych (bardzo duży poziom szumu od Aurory) nie pracowałem z wcześniej podanych wysp:

EU-044 Loppa ( aktywność radiowa odbyła sie z półwyspu Loppa i liczy się jako normalne LA) 11-15.08.2013
EU-056 Vigra isl.
EU-029 Sjaelland isl.
EU-055 Stord isl.

Do końca września czekam na zestawienie łączności z poszczególnych wysp od osób zainteresowanych (proszę o info na sp7vc@wp.pl)
Niektórzy juz wysłali zestawienia. Dziękuję

QSL za aktywność Scandinavian trip via buro, direct, Lotw lub pay pal:

http://sp7vc.pl/index.php?id=595

Dziekuje Wszystkim sponsorom za wsparcie wyprawy. Ich znaki czy loga znajdziecie klikając link powyżej.

Do sponsorów wyprawy karty wysle oczywiście direct.

Podziękowania szczególne dla Grzegorza SP3RNZ za pilotowanie wyprawy w sektorze 2, 4 i 6m z poszczególnych lokatorów, pomoc techniczną oraz wyrozumiałość jego żony za poświęcony mi czas.

Jeszcze raz dziękuję.

Przemek sp7vc
www.sp7vc.pl


  PRZEJDŹ NA FORUM