Rotorek Conrad co jest w stanie pokręcić
Dobrze Krzysztof że wstawiłeś to zdjęcie. Na pierwszym planie widoczna jest przekładnia ślimakowa(ślimak/wałek i ślimacznica/koło) pod nią widać fragment przekładni zębatej. Pytanie co jest pod kadmowaną płytą, czy silnik czy może kolejne stopnie przełożenia.
Kolejne pytanie, jak ma się odpowiedź wyżej o plastykowej przekładni do realu, wychodzi że nijak.
W przekładniach zębatych koła zębate są albo z metalu albo z plastyku natomiast w przekładniach ślimakowych może być tak że ślimak jest stalowy a ślimacznica jest z mosiądzu. Jest tak celowo zrobione.
Łożyska oporowe mogą być różne, ciekawi mnie ten rowek(wpust) który jest widoczny na dole w obudowie i na wałku. Jeżeli na obudowie której nie widać w tym miejscu jest wypust to całość może nosić cechy łożyska oporowego.
Podeślij więcej zdjęć jak masz taką możliwość.
______________
Greg SP2LIG


  PRZEJDŹ NA FORUM