Wojskowy maszt mechaniczny 12 m. sterowanie elektryczne |
SQ7PGO pisze: Aż z ciekawości technicznej się zapytam : to od czego jest ten silniczek w rotorze żyrardowskim ? i czym on sie różni od typowego samochodowego ? Opisz proszę jesli możesz. Witam. Może ja odpowiem, różni się przekładnią, w silniku od rotora zastosowano metalową (ślimak i ślimacznica) w wycieraczkach jest plastikowa. Cała reszta to to samo. O reszcie rotora żyrardowskiego się nie chcę wypowiadać, wystarczy otworzyć i zobaczyć. Robert Edit. volish pisze: A niektórzy ciągle chcą tym masztem obracać ;-)))))) o koledze chodzi o rozkładanie.... (w górę i w dół).... A kolega sp3sul to normalnie ogolić by się dał, że wie lepiej o co chodziło autorowi. Drogi kolego, ja doskonale zrozumiałem o co chodzi Mirkowi SP3SUL, jeżeli za pomocą silnika z przeładnią można obracać całym masztem, to można (po zdjęciu korby) maszt mechaniczny podnosić i opuszczać. Zwykłe zastosowanie ślimaka i ślimacznicy. Robert |