Mój UR5EQF_LOG
Konfiguracja, ustawienia, możliwości
Skopiuj gdzies w bezpieczne miejsce folder db (chyba taki nie pamiętam dokładnie bo nie jestem przy programie).
Dla pewności weź wszystko wyeksportuj do pliku ADIF.
w folderze temp_update masz pliki do aktualizacji - wgraj o 1 wcześniejsza i zobacz czy to pomoże.
Jak nie to zainstaluj program w nowej lokalizacji lub na innym PC. Podmień folder db, ewentualnie wgraj plik ADIF.
Jeżeli wszystko działa prawidłwowo to zrób sobie kopię całego folderu. Ze starej bazy wgraj ostatni backup za pomoca ur5eqf_backup. Zobacz co będzie jak ok to podmienić możesz cały folder programu. !!! pamiętaj o backupie starego folderu. !!!

Powinno dzialać - miałem swego czasu bardzo poważna usterkę w logu spowodowaną uszkodzonym dyskiem - ale sie udało to odzyskać w 100%

obecnie program robi backup zarowno do folderu jak i od razu do chmury.

jak by sie nie udało prosze pisać e-mail.

pozdrawiam


  PRZEJDŹ NA FORUM