Maszt na korbę Awaria |
sp3sul pisze: Bzdury,bzdury i jeszcze raz bzdury i brednie!!! Regeneracja przekładni zębatych czy też pojedynczego koła zębatego,to nic innego jak: napawanie,frezowanie szlifowani- bywa też i wyważanie - a na koniec obróbka polegająca na utwardzaniu powierzchni regenerowanych. Czy to musi wiedzieć czy też nigdy z czymś takim się nie spotkał-pan mechanik okrętowy - to już inna broszka. Brak po prostu wiedzy w tematyce. Ot i cała tajemnica. SP3SUL. Jakbyś przeczytał dokładnie mój post to byś głupot nie wypisywał.Z Twojego postu jasno wynika że masz mierne pojęcie o spawalnictwie.Być może w POM'ie tam gdzie pracowałeś takie praktyki były dozwolone ale tam gdzie ja nigdy.Ot i cała tajemnica.O poziomie swojej wiedzy już nie raz dałeś świadectwo. ____________ Greg SP2LIG |