Opinie o Inradio / Profit Łódź
sklep / serwis
Być może i w Icom Polska też by długo naprawiali, ale z tego co wiem to oni nie podają terminu naprawy. Inradio w swojej karcie gwarancyjnej podaje taki termin ( 21 dni) i podaje zasady wymiany sprzętu na nowy. W jednym z punktów jest jasno określone że przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy jeżeli ten termin nie zostanie dotrzymany. Niestety firma Inradio wymaga jedynie od klienta spełnienia punktów z gwarancji. Sama ich nie wypełnia. Wielokrotnie próbowałem rozmawiać na ten temat z kimś z dyrekcji, niestety nigdy nikogo nie było, mieli oddzwonić nie oddzwaniali. W moim odczuciu olewają klienta. Próbują szantażować, że więcej nie sprzedadzą. Sami wymyślili zapisy w karcie gwarancyjnej a później jej nie przestrzegają. Dlaczego jedna firma z Warszawy może wyjść z takiej sytuacji z twarzą i dać nowy sprzęt skoro został zawalony termin a druga firma z Łodzi nie może? Solidność firmy Inradio pozostawia wiele do życzenia. Klient dobry jak kupuje a później się go jakoś spławi, niestety taka zasada w niektórych firmach dominuje i wydaje mi się że w łodzi też.


  PRZEJDŹ NA FORUM