sposób na naukę CW
Też po chwili zabawy stwierdziłem, że 20WPM jest w moim zasięgu. Tolerancji na dłuższe teksty nauczyły mnie te lekcje SP8QED o których pisałem powyżej. Od pewnego momentu zestawy robią się trochę dłuższe i słuchacz nie ma wyjścia. Potem dziękujesz za to, bo nagle się okazuje, że po pewnym czasie dłuższy tekst nie stanowi problemu. Autor zestawów jak na mnie dość dobrze wybrał moment przejścia - między alfabetem a cyframi.
No a życie wiadomo, multitasking, time-shared, round robin i tym się nie ma co przejmować. Kiedyś w książce do prowadzenia godzin wychowawczych w liceum w jednej z pogadanek było o nabywaniu umiejętności wykorzystania "dziur czasowych". To stamtąd wziąłem pomysł słuchania w komunikacji, w kolejce w banku czy u lekarza (gdzie stoi się po 30-60 minut i trzeba się odciąć od narzekającego, nakręcającego się tłumku).

Uzupełniłem instrukcyjkę do programu w poście powyżej. Właśnie programik założyłem gdzie indziej i widzę, że w stanie początkowym nie było widać opcji odczytu plików tekstowych. Trzeba też uzupełnić tablicę znaków o interpunkcję, bo inaczej ignoruje wszystkie znaki których nie zna.


  PRZEJDŹ NA FORUM