Praca z akumulatora od 8V - 12V
booster
Zastosowanie tej przetwornicy tylko pogorszy sprawność energetyczną Twojego zasilania.
Jak pisali moi przedmówcy 10,8 V to napięcie końcowe rozładowania akumulatora rozruchowego a większość takie ma w aucie, poniżej tej granicy uszkadzasz akumulator. No chyba że chcesz stosować dodatkowe aku tak jak ja mam zrobione u siebie. Wówczas jest sens zastosować aku np. trakcyjne czy do systemów solarnych bo one pozwalają na głębokie rozładowania i dobrze je znoszą.
Większość TRX-ów toleruje bezproblemowo napięcia z zakresu 11V do nawet 16V.
Zresztą jeśli układ w aucie ładuje Ci powyżej 14,6 V to znaczy , że jest uszkodzony i też powolnie ale nieuchronnie poprzez przeładowanie wykańczasz akumulator.
Wniosek jeden należy zadbać o dobry stan instalacji w aucie a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na prezenty pod choinkę oczko
Pozdrawiam
Arek


  PRZEJDŹ NA FORUM