Losy klubów krótkofalarskich w SP - patronat, sponsoring, warunki, lokale, problemy...
Jeśli wszystko zależy od odległości to tak trudno się domyśleć że chodzi o koszt sprowadzenia sprzętu z jednostki do klubu?

Chyba ktoś tu usilnie interpretuje fakty po swojemu naginając je do swoich teorii.

Poza tym jak mam rozumieć że R140tek nie dostał żaden klub z PZK? A co ja czytam w podanym przez kolegę linku na początku strony:

2. Prezydium ZG PZK, w uznaniu zasług dla rozwoju krótkofalarstwa na ziemiach zachodnich, a w szczególności promocji krótkofalarstwa wśród dzieci i młodzieży szkolnej, postanawia przekazać samochód Star 660 wraz z radiostacją R-140 o numerze fabr. 100CS8501469 Kol. Henrykowi Kreczmerowi SP1FYJ Pesel: 36110407190 zam. 74-400 Dębno, ul. Poprzeczna 15 w celu wykorzystania w działalności klubu PZK SP1PNW w Dębnie Lubuskim.

7. Prezydium ZG PZK, w uznaniu zasług dla rozwoju i promocji krótkofalarstwa w rejonie miasta Lublińca, postanawia przekazać kol. Mariuszowi Węgorkowi SP9TDX prezesowi klubu SP9PEW w Lublińcu zam. Cebulskiego 4/13 42-700 Lubliniec samochód Star 266 z radiostacją R140 nr fabr. 100BS7300618

14. Prezydium ZG PZK, w uznaniu zasług dla rozwoju krótkofalarstwa ze szczególnym uwzględnieniem działalności szkoleniowej i sportowej w klubie SP4PND, postanawia przekazać kol. Kol. Romualdowi Rossochackiemu SP4JCP zam. Koniewo 20 11-100 Lidzbark Warmiński, samochodu Star 660 M2 wraz z radiostacją R140 indeks mat. 070025040005.


Nawet nie chce mi się sprawdzać które z pozostałych starów są użytkowane w klubach należących do PZK a nie mających P z przodu...

Coś mi się wydaje że kolega chce naprawiać świat, niszcząc przy okazji wszystko na swojej drodze.


  PRZEJDŹ NA FORUM