NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » KABELTECHNIKA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

Kabeltechnika

https://www.kabeltechnika.pl/
  
max77
10.11.2020 09:44:13
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1302 #6452868
Od: 2010-12-11




Gdzie ta niższa cena bo jej nie widać ,
ja tu nadal widzę ceny takie same jak były ,
myślisz że ktoś się nabierze na te Twoje bajki.
Traktujesz forum jako darmową reklamę ?
  
Electra24.04.2024 14:25:30
poziom 5

oczka
  
Kabeltechnika
10.11.2020 10:06:48
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #6453065
Od: 2020-6-16


Ilość edycji wpisu: 2


Witam

Dziękuję za Pana opinię, bardzo ją szanuję i jestem wdzięczny, że poruszył Pan ten temat.

1. Jeżeli chodzi o ceny to poprzednio cena kabla RF7 wynosiła 4,92 zł brutto obecnie jest to 4,74 zł brutto, czyli taniej o 18 gr brutto. Cena Rolki 100m i 500m również została obniżona.

2. Widzi Pan te same ceny bo te dwa posty które Pan widzi mają te same ID czyli są to te same produkty dlatego widzi Pan aktualną cenę a nie poprzednią.

3. i 4. Tutaj jeszcze raz dziękuję za Pana opinię- uważam, że najważniejsze jest znać jasne i konkretne stanowisko odbiorców. Ale w kwestii odpowiedzi na te dwa pytania to nie znałem nigdy wcześniej Państwa forum- jeden z Państwa użytkowników kiedyś do mnie zadzwonił, ponieważ chciał kupić kabel drabinkowy 300 Ohm i powiedział mi Państwa forum oraz poprosił (zaznaczam Poprosił) abym wstawił info o nasze firmie i wstawił kilka naszych produktów (kabel 300 Ohm drabinkowy oraz kable koncentryczne typu CNT400, RF7 itp). Zrobiłem to i otrzymałem wiele telefonów i maili od Państwa abym wstawiał naszej aktualne promocję (te które dotyczną użytkowników, czyli m.in. kable) na forum, dlatego to robię.
Proszę mi uwierzyć mamy co robić i nie przyszedłem tutaj abym się wzbogacić bo kilka zamówień nie robi nam różnicy- szczególnie że polecam produkty które są w promocji z których jest minimalny zysk.
Ale jak już poruszył Pan temat to chciałbym go pociągnąć dalej i prosić innych użytkowników o swoją opinię na temat tego typu postów. Ja ze swojej strony obiecuję, że jeżeli inni użytkownicy podzielają Pana zdanie i również im to przeszkadza. Usuwam ten temat z Państwa forum oraz kasuję swoje konto. Zaznaczam nie przyszedł tutaj dla siebie tylko dla PAŃSTWA- bo mnie o to prosili użytkownicy, więc teraz ja proszę Państwa o opinię.

Z góry dziękuję za szczere i rzetelne opinie.
  
max77
10.11.2020 12:45:50
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1302 #6454010
Od: 2010-12-11
Trzeba dać 20% rabatu użytkownikom forum tak żeby wilk był syty i owca cała .
Motto które powinno Wam przyświecać to KLIENT NASZ PAN,
a tekst typu: bo kilka zamówień nie robi nam różnicy ...
doskonale pokazuje jak traktujecie odbiorcę końcowego oferowanych przez Was produktów.
Podawanie ceny netto to też jakieś nieporozumienie, podajcie cenę taką jaką osoba kupująca musi zapłacić ,
bo według mnie jest to zwyczajne mydlenie oczu niższą ceną.
I pamiętajcie że te kilka zamówień czasem robi ogromną różnicę czasem nawet typu być a nie być na rynku ,
lepiej chyba mięć te kilka zamówień więcej niż wcale.
Też mam zamiar kupić przewód RF7 ale raczej u innego sprzedawcy skoro macie takie podejście do klienta.
  
sp6hed
10.11.2020 13:02:56
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 471 #6454140
Od: 2011-7-10
    max77 pisze:

    Trzeba dać 20% rabatu użytkownikom forum tak żeby wilk był syty i owca cała .
    Motto które powinno Wam przyświecać to KLIENT NASZ PAN,
    a tekst typu: bo kilka zamówień nie robi nam różnicy ...
    doskonale pokazuje jak traktujecie odbiorcę końcowego oferowanych przez Was produktów.
    Podawanie ceny netto to też jakieś nieporozumienie, podajcie cenę taką jaką osoba kupująca musi zapłacić ,
    bo według mnie jest to zwyczajne mydlenie oczu niższą ceną.
    I pamiętajcie że te kilka zamówień czasem robi ogromną różnicę czasem nawet typu być a nie być na rynku ,
    lepiej chyba mięć te kilka zamówień więcej niż wcale.
    Też mam zamiar kupić przewód RF7 ale raczej u innego sprzedawcy skoro macie takie podejście do klienta.


Przestrzegałem gucia a on dalej głupa rżnie

...Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, posługiwanie się cenami netto w umowach zawieranych z konsumentami stanowi praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów. Chodzi tu o naruszenie obowiązku udzielenia konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji. Grożą za to kary.

Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-jak-podawac-ceny-towarow-i-uslug-zeby-uniknac-problemow-i-kar

.....
  
Kabeltechnika
10.11.2020 13:09:27
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #6454159
Od: 2020-6-16
    max77 pisze:

    Trzeba dać 20% rabatu użytkownikom forum tak żeby wilk był syty i owca cała .
    Motto które powinno Wam przyświecać to KLIENT NASZ PAN,
    a tekst typu: bo kilka zamówień nie robi nam różnicy ...
    doskonale pokazuje jak traktujecie odbiorcę końcowego oferowanych przez Was produktów.
    Podawanie ceny netto to też jakieś nieporozumienie, podajcie cenę taką jaką osoba kupująca musi zapłacić ,
    bo według mnie jest to zwyczajne mydlenie oczu niższą ceną.
    I pamiętajcie że te kilka zamówień czasem robi ogromną różnicę czasem nawet typu być a nie być na rynku ,
    lepiej chyba mięć te kilka zamówień więcej niż wcale.
    Też mam zamiar kupić przewód RF7 ale raczej u innego sprzedawcy skoro macie takie podejście do klienta.


Nie kategoryzuję klientów na gorszych i lepszych i każdego klienta traktuję tak samo. Dlatego każdy klient nie ważne czy jest to osoba z forum czy też klient z "ulicy" ma te same warunki i uważam, że jest to najbardziej sprawiedliwe.

Jeżeli chodzi o tekst typu: "bo kilka zamówień nie robi nam różnicy" to chodziło mi o to, że nie przyszedłem tutaj po to aby za wszelką cenę (na siłę) oferować Państwu nasze produkty tylko tak jak już wspomniałem, dlatego że mnie o to inni użytkownicy prosili.

Jeżeli chodzi o cenny to nie wprowadzam nikogo w błąd: na naszej stronie widzą Państwo ceny netto i ceny brutto. Przyjęło się w handlu B2B, że podaję się najczęściej (zaznaczam najczęściej) ceny netto. I zawsze zaznaczam i piszę, że jest to cena netto.

Jeżeli chodzi o moje podejście do klienta to uważam, że staram się każdego traktować tak jak sam chciałbym być potraktowany i nie wiem co ma Pan mi do zarzucenia, czy potraktowałem Pana źle ? Czy wprowadziłem Pana w błąd? Zaproponowałem bardzo dobre ceny na kabel RF7 i uważam, że taniej (oczywiście mogę się mylić, bo konkurencja nie śpi) i od ręki będzie Państwu bardzo trudno kupić ten kabel. Ale oczywiście ma Pan prawo kupować tam gdzie jest Panu najwygodniej i najlepiej.

Jeżeli kogoś uraziłem albo wprowadziłem w błąd to nie miałem takiego zamiaru i przepraszam.

Doprecyzuję:
Kabel RF7 w sprzedaży na metry cena: 4,74 zł brutto
Kabel RF7 100m cena: 448.95 zł brutto
  
Kabeltechnika
10.11.2020 13:21:47
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #6454271
Od: 2020-6-16
    sp6hed pisze:

      max77 pisze:

      Trzeba dać 20% rabatu użytkownikom forum tak żeby wilk był syty i owca cała .
      Motto które powinno Wam przyświecać to KLIENT NASZ PAN,
      a tekst typu: bo kilka zamówień nie robi nam różnicy ...
      doskonale pokazuje jak traktujecie odbiorcę końcowego oferowanych przez Was produktów.
      Podawanie ceny netto to też jakieś nieporozumienie, podajcie cenę taką jaką osoba kupująca musi zapłacić ,
      bo według mnie jest to zwyczajne mydlenie oczu niższą ceną.
      I pamiętajcie że te kilka zamówień czasem robi ogromną różnicę czasem nawet typu być a nie być na rynku ,
      lepiej chyba mięć te kilka zamówień więcej niż wcale.
      Też mam zamiar kupić przewód RF7 ale raczej u innego sprzedawcy skoro macie takie podejście do klienta.


    Przestrzegałem gucia a on dalej głupa rżnie

    ...Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, posługiwanie się cenami netto w umowach zawieranych z konsumentami stanowi praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów. Chodzi tu o naruszenie obowiązku udzielenia konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji. Grożą za to kary.

    Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-jak-podawac-ceny-towarow-i-uslug-zeby-uniknac-problemow-i-kar

    .....


Czekałem na Pana komentarz. Poprawiłem poprzedni post żeby nikt nie czuł się oszukany i wpisałem również ceny brutto.

Jeżeli chodzi o to co Pan napisał to ma Pan rację na giełdzie wpisałem cenę netto na kabel CNT400 i Pan mi słusznie (powtarzam słusznie) zwrócił na to uwagę. To był mój błąd, ale jak Pan sam może potwierdzić, zrobiłem Panu z ceny netto cenę brutto.

Czy oszukałem Pana? Popełniłem błąd i dlatego otrzymał Pan cenę specjalną (czyli kupił Pan kabel fizycznie 23% taniej)

Tutaj nikomu nic nie sprzedaję tylko proponuję i widzę, że dalej uważają Państwo, że staram się Państwa oszukać i nabrać (już mam dwie konkretne i rzeczowe opinie). Tak więc zgodnie z tym co pisałem wcześniej jutro kasuję ten temat i usuwam swoje konto.

Nie będę się z Państwem kłócił i czytał oszczerstw na swój temat co oczywiście jest kompletnie nieprawdziwe. Chciałem dobrze, chciałem pójść Państwu na rękę i proponować produkty w dobrych niskich cenach tak aby Państwo nie przepłacali ale otrzymałem zwrotnie kubeł zimnej wody na którą uważam nie zasłużyłem.

Żegnam się z Państwem i życzę Państwu samych udanych zakupów. Nie kasuję tego tematu już teraz bo uważam, że inni użytkownicy powinni te kilku słów które tutaj napisałem również przeczytać.
  
sp6hed
10.11.2020 15:08:40
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 471 #6454977
Od: 2011-7-10


Ilość edycji wpisu: 1
W mojej ocenie robi Pan błąd żegnając się z nami.

Człowiek całe życie się uczy a głupi umiera.

Ważne ,żeby Pan wyciągnął właściwe wnioski i nie popełniał błędów.

Pozdrawiam miło było Pana poznać .

ps. Swoją drogą chciałbym mieć w mojej firmie takiego pracownika
  
sq2hcz
10.11.2020 15:10:05
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Bydgoszcz

Posty: 832 #6454982
Od: 2009-12-30
max77, proszę nie pisz takich dyrdymałów typu "trzeba dać upust 20%..."
Taki wpis świadczy tylko o zerowej wiedzy jak działa obecny rynek dystrybucyjny i jak silna jest konkurencja oraz jak niewielkie są marże.

Sorry, ale to jest typowo roszczeniowa postawa klienta któremu się wydaje, że jak kupuje za 200 zł to mu trzeba zatańczyć i zaśpiewać - te czasy minęły bezpowrotnie. Obecnie większość firm sprzedających przez internet nawet nie ma infolinii a o wsparciu technicznym nie wspominając bo to jest NIEOPŁACALNE.

Takich telefonów w stylu "panie a gdzie to mogę obejrzeć i porozmawiać?" odbieram dziennie kilka i odpowiadam "panie załóż Pan sklep, kup towar, postaw na półkę i oglądaj, a potem ogłoś plajtę bo kliencie przychodzą oglądać i pytać a kupują w internecie tam gdzie najtaniej".
I wtedy przychodzi u tych ludzi chwila refleksji, że faktycznie sami w ten sposób postępują i te dobre lokalne firmy w ten sposób uśmiercają.

Najlepsza opowiastka w tym temacie z ostatnich dni (nie wiem czy prawdziwa):
Klient robi duże zakupy w Ikei. Stoi z kilkoma koszykami do kasy. W koszykach towaru dużo.
Zaczyna się po chwili niecierpliwić i do kasjerki zwraca się takim tekstem " ja tu mam zakupy za ponad 30 tys. zł - przy takich zakupach to mi tu wszyscy powinni la..kę robić !!!"
A kasjerka spokojny tonem: "Proszę pana, nie ma sprawy, to jest sklep samoobsługowy."
:]

Poziom obciążeń i kosztów pracy oraz biurokracja zabija małe polskie firmy.

Jeśli uważasz, że Twój dostawca powinien robić "tak czy owak" to załóż firmę i pokaż mu jak Twoje radą są skuteczne. Jeśli masz rację zarobisz pieniądze i wyeliminujesz słabszą firmę z rynku. Jeśli racji nie masz najwyżej ogłosisz upadłość.
W obu przypadkach będą zadowoleni. W pierwszym kliencie w drugim przypadku komornik.

I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia bo okazuje się, że obecnie jest najważniejsze.
Sławek



_________________
http://sq2hcz.wordpress.com
http://www.eo.net.pl
  
sp5it
10.11.2020 15:36:14
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02OI

Posty: 7260 #6455118
Od: 2009-12-28


Ilość edycji wpisu: 1
A ja mam pytanie o kabel RF7.
Produkcji Kabeltechnika wygląda tak:
Obrazek
A gdzie indziej wygląda tak:
Obrazek
Czy na górnym zdjęciu tez mamy folie miedzianą czy to białe tak prześwituje?
Pozdrawiam, Michał
_________________
***** ***
You can't have too many antennas...
Obrazek
  
Kabeltechnika
10.11.2020 15:41:00
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #6455175
Od: 2020-6-16
    sp5it pisze:

    A ja mam pytanie o kabel RF7.
    Produkcji Kabeltechnika wygląda tak:
    Obrazek
    A gdzie indziej wygląda tak:
    Obrazek
    Czy na górnym zdjęciu tez mamy folie miedzianą czy to białe tak prześwituje?
    Pozdrawiam, Michał


Nie ma tutaj żadnej różnicy- też jest folia miedziana. Oba kable są takie same tylko są inaczej przygotowany do zdjęcia i oczywiście zdjęcie jest inaczej wykonane.

  
max77
10.11.2020 18:20:36
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1302 #6456302
Od: 2010-12-11
Czasem kubeł zimnej wody wylany na głowę dobrze robi bo człowiek się zastanowi
z jakim środowiskiem ma do czynienia.
Proszę nie myśleć że radioamatorzy to stado głupich owieczek i wszystko łykną,
nic bardziej mylnego.
Są takie czasy że dla każdego liczy się jakość i cena ,
(osobiście wolę dołożyć parę groszy i zakupić lepszej jakości produkt
i u sprawdzonego sprzedawcy).
Klienta nie interesują koszty prowadzenia firmy.

,)pan zielony
  
Electra24.04.2024 14:25:30
poziom 5

oczka
  
sp9ikf
11.11.2020 08:48:18
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: JO90GC, Rybnik

Posty: 1187 #6462622
Od: 2010-3-17
witam,
Kolego z kabeltechnika, zacznij w końcu podpisywać maile. wstydzisz się czegoś??
masz jakiś problem?
czyzby to wytyczne zarządu firmy - pełna anonimowość? spytam, nie ma problemu.

pozdro
jacek sp9ikf
  
usuniety_20210209
11.11.2020 11:09:29
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 87 #6463614
Od: 2020-10-20



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Już dawno nie czytałem tak otwartego tekstu o klientach.
cyt.
Sorry, ale to jest typowo roszczeniowa postawa klienta któremu się wydaje, że jak kupuje za 200 zł to mu trzeba zatańczyć i zaśpiewać - te czasy minęły bezpowrotnie. Obecnie większość firm sprzedających przez internet nawet nie ma infolinii a o wsparciu technicznym nie wspominając bo to jest NIEOPŁACALNE.
koniec cyt.
Czyli co? Wracamy do gospodarki nakazowo rozdzielczej i haseł: KLIENT NASZ PAN
Ale jak pan klient będzie sobie „konikował“ to mu Ferdek zasadzi kopa...
cyt.
Takich telefonów w stylu "panie a gdzie to mogę obejrzeć i porozmawiać?" odbieram dziennie kilka i odpowiadam "panie załóż Pan sklep, kup towar, postaw na półkę i oglądaj, a potem ogłoś plajtę bo kliencie przychodzą oglądać i pytać a kupują w internecie tam gdzie najtaniej".
I wtedy przychodzi u tych ludzi chwila refleksji, że faktycznie sami w ten sposób postępują i te dobre lokalne firmy w ten sposób uśmiercają
koniec cyt.
No tak - małe lokalne firmy z kapitałem rodzimym - ceny z kosmosu, podejście do klienta jw. Mnie żaden lokalny interes rodzimy łaski nie robi, laski też nie musi robić, mam swoją, jeszcze ojciec mi ją rzeźbił - tą laskę.
Jeśli nie dostanę wyczerpującej informacji o tym co chcę kupić - olewam i kupuję tam gdzie są przyjazne warunki zakupu.
Wielu klientów akceptuje to, że „ci co ponoć świtem rządzą“ nawet trochę kitu pocisną klientowi - ale mają wiedzę o tym czym handlują i robią to profesjonalnie.
Nie interesują mnie zasady zakładania „interesu“ i sam handel. Nie znam się na tym. Jako klient, czy to z plastikiem, czy kontem w banku, czy nawet jeszcze gotówką - mam być potraktowany jako PAN KLIENT. Wtedy sprzedawcę, czy przedsiębiorcę od handlu - też będę traktował jako PANA, który handluje, ma radość z tego co robi. Ale przede wszystkim, ja jestem zadowolonym klientem.
Znam kogoś, kto od lat pracuje w malutkiej firmie, handlują drobnicą, ale z tego nie żyją.
Biorą udział w przetargach na znaczne sumy i zaopatrują całą południową Polskę w towar hurtem, ale z instalacją, serwisowaniem i oczywiście własnym transportem. Sprzedawca sklepowy, jest jednocześnie specjalistą od przetargów, instalatorem sprzętu, serwisantem i drajwerem, który sprzęt dostarcza do firmy lub urzędu. Wszystkich traktują bardzo poważnie. Ale na rynku są chyba co najmniej dwadzieścia lat.

Drogi OM SQ2HCZ
Przeczytaj co radośnie tu napisałeś i albo przeproś - bo Panie - byłem niedysponowany i chyba wirus mi rozum odebrał. Albo w ogóle zniknij i nie kompromituj się.
Nie potrafisz sprostać wyzwaniom handlu elektroniką. Otwórz wytwórnię wafli. Albo najmnij się jako pracownik w dobrze prosperującej sieci sklepów wielkopowierzchniowych.
Rób cokolwiek, nie wymagaj, nawet nie myśl o handlu z lat niedoboru towarów i centralnego rozdzielnika - a klient? KLIENT NASZ PAN - na wywieszce w sklepie nad hakami.

Dobrego dnia życzę.
  
max77
11.11.2020 12:08:00
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1302 #6464120
Od: 2010-12-11
    Kabeltechnika pisze:


    Tak więc zgodnie z tym co pisałem wcześniej jutro kasuję ten temat i usuwam swoje konto.


Jak zwykle najlepsze wyjście popuścić w rajtuzy i ratować się ucieczką. pan zielony
  
Kabeltechnika
12.11.2020 06:51:09
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #6471080
Od: 2020-6-16
    sp9ikf pisze:

    witam,
    Kolego z kabeltechnika, zacznij w końcu podpisywać maile. wstydzisz się czegoś??
    masz jakiś problem?
    czyzby to wytyczne zarządu firmy - pełna anonimowość? spytam, nie ma problemu.

    pozdro
    jacek sp9ikf


Witam,

Nie za bardzo rozumiem co ma Pan na myśli, ale oczywiście odniosę się o tych pytań:

Każdy (zaznaczam każdy) mail który wysyłam z poczty firmowej jest podpisany na dole jest stopka która wygląda następująco:
--
Pozdrawiam,

Mariusz Luchowski



Sklep Internetowy „Kabeltechnika” tel.: 666 111 085

Netiona Sp. z o.o. e-mail: m.luchowski@kabeltechnika.pl

NIP: 522-27-48-931 website: www.kabeltechnika.pl / www.kabeltechnika.com

ul. Skarbka z gór 65/11

03-287 Warszawa



Niczego się nie wstydzę ani nie mam nic do ukrycia zarówno ja jak również nasza firma- takie pytania mnie już bardzo irytują. Na naszej stronie widzą Państwo również informację o naszej firmie - nie jest to ukrywane, widzą Państwo również adres naszego magazynu. Wystarczy wejść w zakładkę Dane firmy: https://www.kabeltechnika.pl/page/29/
Jeżeli chodzi o moją osobę- mają Państwo do mnie wszystkie dane: mail, telefon, adres firmy, adres magazynu a NAWET moje zdjęcie. Czy dalej Pan uważa, że ukrywamy coś ? Że mamy jakiś problem ? Proszę się zastanowić na drugi raz zanim Pan coś napiszę- szkoda Pana i moje czasu !!!

Proszę nie pisać takich głupot bo zamiast dyskutować na merytoryczne tematy, rozmawiamy o głupotach.

  
Kabeltechnika
12.11.2020 07:04:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #6471127
Od: 2020-6-16
    max77 pisze:

      Kabeltechnika pisze:


      Tak więc zgodnie z tym co pisałem wcześniej jutro kasuję ten temat i usuwam swoje konto.


    Jak zwykle najlepsze wyjście popuścić w rajtuzy i ratować się ucieczką. pan zielony


Czy widzi Pan abym uciekał? Odpisuję na Państwa wiadomości (jeżeli są kierowane do mnie).

Powtórzę to po raz ostatni: Przyszedłem tutaj na forum i założyłem ten temat bo mnie poprosił 1 z Państwa użytkowników który robił zakupy u nas w sklepie.

Jak wrzuciłem informację o naszej firmie otrzymałem informację od użytkowników forum, że bardzo proszą abym wrzucać w tym temacie info jak będą jakieś ciekawe promocję- więc tak zrobiłem.

Zrobiłem to bo mnie o to "prosiliście" ale zwrotnie otrzymałem teksty typu: cyt. "myślisz że ktoś się nabierze na te Twoje bajki.
Traktujesz forum jako darmową reklamę ?", "doskonale pokazuje jak traktujecie odbiorcę końcowego", "
Przestrzegałem gucia a on dalej głupa rżnie "
I najlepszy tekst który mnie już kompletnie rozwalił to napisał Pan jacek sp9ikf:
"Kolego z kabeltechnika, zacznij w końcu podpisywać maile. wstydzisz się czegoś??
masz jakiś problem?
czyzby to wytyczne zarządu firmy - pełna anonimowość? spytam, nie ma problemu."

Przyszedłem tutaj dla Państwa, więc również kończę ten temat bo Państwo tego oczekują. Dziękuję wszystkim użytkownikom. Osoby które uważają, że warto rozważyć oferowane przez nas produkty zachęcam do kontaktu- jeszcze raz wspomnę szczególnie dla Pana Jacka sp9ikf informację o naszej firmie oraz kontakt do mnie znajdują się na naszej stronie: https://www.kabeltechnika.pl/

Proszę administratora o usunięcie tego tematu, albo podpowiedź jak sam mogę to zrobić.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  
Electra24.04.2024 14:25:30
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » KABELTECHNIKA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny