NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » CO Z ŁOSIEM 2020?

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

Co z Łosiem 2020?

Nowa data?
  
SQ9MCI
31.05.2020 21:09:04
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #5463865
Od: 2011-7-12
SP7Q lub inni co byli na ŁOŚowej górce, prosimy o "short" info: co tam jak tam wesoły ile osób, jakieś anteny, mini giełda, deszcz był?
73
  
Electra30.11.2020 17:54:43
poziom 5

oczka
  
sp3tyi
31.05.2020 21:53:07
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #5463889
Od: 2011-11-4
ok krótkie info z "dark łosia". Pierwsi goscie byli juz od srody. My (3 osoby z SP3PJA z Jarocina) bylismy w czwartek ok. 14.00, ustawilismy obóz i wieczorem było badzo mile spotkanie. w sumie to przez 3 dni przewieneło sie przez górke łosiową ok 50 osób. Pogoda - no szału nie było, ale my starzy skauci dajemy rade. W nocy ok 5 - 8 st. w dzień wiatr, czasami deszcz. całą noc z soboty na niedziele padało tak ze mokre namioty teraz sie suszą. W konkursie mamy chyba 17 QSO głównie na 80 m. Giełda..... no symbolicznie ale była wesoły wystawilismy wszystko co mielismy po 5 zl za sztuke. Był Baofeng, klucz prector, multimetr i pare kabelków wesoły ale z uwagi na brak kupujacych po 15 min giełda sie skończyła. Dziekujemy wszystkim za spotkanie i przepraszamy kolezanki i kolegów z SP5 ze sie nie pozegnalismy, ale jak odjezdzalismy to chyba jeszcze spaliscie wesoły
Fajnie było !!!!
  
SP7Q
31.05.2020 22:23:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Łodź

Posty: 660 #5463904
Od: 2015-2-4
Co było w Vegas zostaje w Vegas.

Ejjj chłopaki jak to się stało że tego Prectora przegapiłem (za 5zl w dodatku)
Jeśli dalej chcecie się go za symboliczna kwote pozbyć to chętnie przytulę, będzie nagroda dla jakiegoś mlodziaka w zawodach na sztormach.
_________________
Tomek SP7Q
http://www.titawa.pl
http://sp7q.blogspot.com
http://sp7kzk.blogspot.com
The Art of Morse Code
Obrazek
  
SQ7SAU
31.05.2020 22:59:00
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: Zduńska Wola

Posty: 193 #5463924
Od: 2014-7-2
Ja swoje potwierdzenie (pisemne) pobytu zostawiłem u(w) jak kto woli w księdze SP3PJA.
p.s.
miło było poznać i kilka słów o pogodzie zamienić ,)

_________________
73! Tomek SQ7SAU / SWL SP7 15 075
jedna zasada - piłeś nie mów, nie pisz...
  
SO9LEK
06.07.2020 17:08:16
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90IQ

Posty: 150 #5496895
Od: 2019-11-5
I co z łosiem? Na pasmach słychać że coś ma w Sierpniu być.
  
sp9ekf
07.07.2020 07:22:24
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Bytom

Posty: 90 #5497056
Od: 2013-10-26
Jak chcesz się dowiedzieć co z łosiem to masz przecież stronę łosia a nie słuchasz pierdół.Zobacz przeczytaj i będziesz wiedział.A ciekawe kto to mówił może podasz jego znak. Czy to ktoś z organizatorów????
_________________
YAESU FT757GX
FC757AT
FP757HD
Antena W3DZZ
IC 706MKIIG
  
SO9LEK
07.07.2020 10:01:55
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90IQ

Posty: 150 #5497091
Od: 2019-11-5
Na stronie zostało napisane, że zjazdu nie będzie - to każdy wie. Pierdół nie piszę, chcę tylko potwierdzić informację i zobaczyć, czy coś się zmieniło, bo zanim hipotetycznie odwołają odwołanie łosia, to trochę czasu minie.
  
sp9ekf
07.07.2020 10:16:48
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Bytom

Posty: 90 #5497103
Od: 2013-10-26
No to jeśli jest napisane że łoś jest odwołany to chyba wszystko jasne a jeśli zmienimy decyzję to info ukaże się na pewno na stronie łosia i PZK i wtedy na pasmach będzie też info ale nie od przypadkowych kolegów tylko od organizatora .

_________________
YAESU FT757GX
FC757AT
FP757HD
Antena W3DZZ
IC 706MKIIG
  
SO9LEK
07.07.2020 10:17:54
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90IQ

Posty: 150 #5497105
Od: 2019-11-5
Ok, dziękuję.
  
sp3qfe
09.10.2020 21:33:57
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO92he

Posty: 4152 #6141356
Od: 2009-11-11
    sp9ekf pisze:

    Po prostu ludzie nie czytają i to jest skutek tego że piszą to co piszą a często nawet nie na temat ja wcześniej wkleiłem regulamin spotkania konkursu ""spragnieni ŁOSIA" warto przeczytać i jako jeden z organizatorów zapraszam do udziału


Dziękuję Organizatorom za świetną zabawę!



Wyniki
_________________
Armand, SP3QFE, (SWL: SP3 27 235)
PS. Z osobami, które nie chcą mi się przedstwić (nawet prywatnie) i "ukrywają swoja toższamość" nie dyskutuję. Nie chcesz publicznie, to przedstaw się poza forum.

Do U want to be HAM? Remember: Play fair on the air.
  
Electra30.11.2020 17:54:43
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » CO Z ŁOSIEM 2020?

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny