NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » BISKUPIA KOPA 2019

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Biskupia Kopa 2019

jak to kłamstwa się pisze
  
SP6OUJ.
13.08.2019 22:38:56
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4181021
Od: 2015-6-23

Na stronie: http://sp6paz.pl/index.php/informacje/233-relacja-biskupia-kopa-3-sierpnia-2019
jest zamieszczony artykuł pod tytułem: "Relacja Biskupia Kopa 3 sierpnia 2019".
Jego autor między innymi napisał:

"Dużym moim i kolegów z klubu SP6PAZ zaskoczeniem była dość przykra informacja a właściwie powieszona w domku na Biskupiej Kopie – ,,Lista sponsorów Domku Krótkofalarskiego na Biskupiej Kopie’’ na której wśród wielu osób – zabrakło znaku naszego klubu SP6PAZ. A wiemy doskonale, że dokonaliśmy osobistego przekazania odpowiedniej kwoty pieniężnej na ten zaszczytny cel".

Teraz mój komentarz:
Kartka sponsorów- link do zdjęcia:
http://sp6paz.pl/index.php/galerie/spotkania-i-imprezy/232-biskupia-kopa-3-sierpnia-2019
została sporządzona przeze mnie i Tadeusz SP6MRC przez radio UKF dyktował mi listę sponsorów. Wszystkich, których mi podał, wpisałem. Jak każdy może zauważyć na samym dole jest data 6.08.2011r.
Teraz po tylu latach wiszenia tej listy SP6DVP zauważa, że nie ma jego klubu na liście?
Jakiś opóźniony zapłon? Do kogo te pretensje?
Do mnie? Ja nie zbierałem od ludzi pieniądze na domek. SKPO przeznaczyło kilka tysięcy złotych na ten cel, Szymon SQ6LZM pospawał konstrukcję, a ja zawiozłem go na Kopę. W różnych relacjach skutecznie się to pomija, lecz ja mam dokumentację fotograficzną i każdemu jestem w stanie to udowodnić.

Nie wypaczajmy faktów, zmieniając historię tak, jak to komuś pasuje.

_________________
73! Arek sp6ouj
  
Electra21.08.2019 19:56:58
poziom 5

oczka
  
sp9aki
13.08.2019 23:53:59
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: nr Olesno Śl.

Posty: 825 #4181187
Od: 2012-3-13


Ilość edycji wpisu: 1
    SP6OUJ. pisze:

    Na stronie: http://sp6paz.pl/index.php/informacje/233-relacja-biskupia-kopa-3-sierpnia-2019
    jest zamieszczony artykuł pod tytułem: "Relacja Biskupia Kopa 3 sierpnia 2019".
    Jego autor między innymi napisał:

    "Dużym moim i kolegów z klubu SP6PAZ zaskoczeniem była dość przykra informacja a właściwie powieszona w domku na Biskupiej Kopie – ,,Lista sponsorów Domku Krótkofalarskiego na Biskupiej Kopie’’ na której wśród wielu osób – zabrakło znaku naszego klubu SP6PAZ. A wiemy doskonale, że dokonaliśmy osobistego przekazania odpowiedniej kwoty pieniężnej na ten zaszczytny cel".



Arku,
ponoć "sukces ma wielu ojców" i wspomniany przez Ciebie SP6DVP mógł uznać, że upływ czasu od 2011 roku skutecznie
zatarł już w pamięci zainteresowanych kolegów tematem "Kopy Biskupiej", listę donatorów owego domku.

I nie oparł się pokusie "nagięcia historii". Bywa i tak!
_________________
jaQbek, SWL: SP9-50023
  
SP6OUJ.
14.08.2019 07:01:39
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4186689
Od: 2015-6-23

Po 8 latach wiszenia w domku tej listy nagle ją dostrzegł?
Palcem przy budowie domku nie kiwnął. Jak już się coś pisze publicznie, to wypada pisać prawdę. Jak przekazali komuś jakieś pieniądze, to pewnie mają na to pokwitowanie. Ja na swoje przekazane pieniądze mam faktury. Na moją i innych z listy pracę społeczna są zdjęcia. SP6DVP na tych zdjęciach nie ma.
_________________
73! Arek sp6ouj
  
SQ8PIW
14.08.2019 07:57:10
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO11ev49AQ

Posty: 1107 #4187047
Od: 2011-2-18
..OUJ i ..AKI, czemu ma służyć ten Wasz ,,chorał" ?

Arku, skoro TY zdecydowałeś się upublicznić listę sponsorów, to TY powinieneś zadbać, by nikt nie został pominięty.
Tłumaczenie, że ktoś mi tak powiedział jest troszku śmieszne.
Jeśli klub ..PAZ przekazał jakąś kwotę na ten cel i nie ma go na liście, to wcale się nie dziwię, że ..DVP dokonał takiego wpisu. Gdyby nie było tej listy, zapewne nie byłoby tematu.
Panowie, znając Waszą awersję do ..DVP, nie dziwię się ,że powstały powyższe ,,wypociny".
_________________
Lepiej, siedzieć pod lipą i pisać,
niż pisać lipę i.... siedzieć.

Val de Mar
(ośmiopak)
  
SP6OUJ.
14.08.2019 08:21:26
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4187537
Od: 2015-6-23

    SQ8PIW pisze:

    ..OUJ i ..AKI, czemu ma służyć ten Wasz ,,chorał" ?

    Arku, skoro TY zdecydowałeś się upublicznić listę sponsorów, to TY powinieneś zadbać, by nikt nie został pominięty.
    Tłumaczenie, że ktoś mi tak powiedział jest troszku śmieszne.
    Jeśli klub ..PAZ przekazał jakąś kwotę na ten cel i nie ma go na liście, to wcale się nie dziwię, że ..DVP dokonał takiego wpisu. Gdyby nie było tej listy, zapewne nie byłoby tematu.
    Panowie, znając Waszą awersję do ..DVP, nie dziwię się ,że powstały powyższe ,,wypociny".


No i co, obudził się z pretensjami po 8 latach?
Komu przekazywał? Na pewno nie mi, a ja robiłem listę.
Jak przekazywał, to ma przynajmniej na to dowód w postaci KP.

Jak SP6PAZ przekazywał kasę, to niech ten, który kasę od nich wziął ich na swoją listę wciągnie.

Jak wpis na stronie SP6PAZ nie zostanie zmieniony, to potraktuję to jako naruszenie moich dóbr osobistych zgodnie z art. 24 par. 1 K.c.
Mam wszystkie dokumenty księgowe za tamten okres i wpłaty od SP6PAZ nie ma.
_________________
73! Arek sp6ouj
  
SP6DVP
14.08.2019 09:04:00
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80

Posty: 341 #4188042
Od: 2011-1-10
Szanowni panowie - to że napisano o tym fakcie teraz nie znaczy , że sprawa braku darczyńcy SP6PAZ na liście sponsorów nie była zgłaszana wcześniej. Otóż była i to z trzy cztery razy przez prezesa klubu. Osoba ,która te pieniążki ( 270 złotych ) wzięła miała je wydać na wykończenie podłogi w domku na Biskupiej Kopie. Miały być panele a skończyło się na zakupie styropianu. Mam nadzieją , że ta osoba w krótkim czasie skontaktuje się telefonicznie z założycielem tego wątku )i wyjaśni do końca ten problem i zakończy się ta jałowa dyskusja. Życzę dobrego zdrowia obu panom.
_________________
SP6DVP-3Z6V Ex:SP0DVP-SR6DVP-SP6V-SO6V-SN40DVP
  
sp9aki
14.08.2019 09:11:45
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: nr Olesno Śl.

Posty: 825 #4188047
Od: 2012-3-13


Ilość edycji wpisu: 1
    SQ8PIW pisze:

    ..OUJ i ..AKI, czemu ma służyć ten Wasz ,,chorał" ?



SQ8PIW,
nietrudno sobie odpowiedzieć na to Twoje tendencyjne pytanie:
Chodzi tu wyłącznie o historyczną prawdę związaną z "domkiem na Kopie" zbudowanym społecznie przez krótkofalowców.

To jest tak proste i nieskomplikowane, jak przysłowiowa już "budowa cepa".
_________________
jaQbek, SWL: SP9-50023
  
SQ6NDM
14.08.2019 09:15:51
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90AK

Posty: 1795 #4188050
Od: 2009-3-29
O ja pie****e. Tak, żem czuł że chodzi o kasę. Żenada, 270zł...
_________________
Szymon
http://www.noaa.2o.pl/
pk-ukf.org.pl/news.php
144MHz FT290R + PA 100W + 6 el. DK7ZB (boom 2,6m) + rotor/70cm FT817 + 14 el. DK7ZB (boom 3,1m) + rotor

ObrazekObrazek
  
SP6OUJ.
14.08.2019 09:18:05
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4188051
Od: 2015-6-23

    SP6DVP pisze:

    Szanowni panowie - to że napisano o tym fakcie teraz nie znaczy , że sprawa braku darczyńcy SP6PAZ na liście sponsorów nie była zgłaszana wcześniej. Otóż była i to z trzy cztery razy przez prezesa klubu. Osoba ,która te pieniążki ( 270 złotych ) wzięła miała je wydać na wykończenie podłogi w domku na Biskupiej Kopie. Miały być panele a skończyło się na zakupie styropianu. Mam nadzieją , że ta osoba w krótkim czasie skontaktuje się telefonicznie z założycielem tego wątku )i wyjaśni do końca ten problem i zakończy się ta jałowa dyskusja. Życzę dobrego zdrowia obu panom.


Konkretnie kto komu zgłaszał?

Komu przekazano pieniądze?

Proszę pokazać KP od przyjmującego.
Widzę, że wychodza tu różne kwiatki, bo zbieranie pieniędzy musi być poparte dokumentami. Czy była to jakaś zbiórka publiczna? jak tak, to zgłoszenie zapewne ktoś ma i rozliczył się z tych pieniędzy.

Klub SP6PAZ podlegoa pod OT-11 PZK, zapewne tam są te wpłaty?



_________________
73! Arek sp6ouj
  
SP6OUJ.
14.08.2019 09:20:57
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4188057
Od: 2015-6-23

    SQ6NDM pisze:

    O ja pie****e. Tak, żem czuł że chodzi o kasę. Żenada, 270zł...


Tak, ten co wziął od nich te 270zł powinien im oddać i niech więcej nie piszą na ten temat.
Więcej wydałem na samo paliwo wożąc na lawecie szkielet domku na Kopę, ale nigdy by mi nawet przez myśl nie przyszło aby się o coś upominać.
Wstyd! i tyle.

_________________
73! Arek sp6ouj
  
SQ8PIW
14.08.2019 10:04:00
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO11ev49AQ

Posty: 1107 #4188078
Od: 2011-2-18
    sp9aki pisze:

      SQ8PIW pisze:

      ..OUJ i ..AKI, czemu ma służyć ten Wasz ,,chorał" ?



    SQ8PIW,
    nietrudno sobie odpowiedzieć na to Twoje tendencyjne pytanie:
    Chodzi tu wyłącznie o historyczną prawdę związaną z "domkiem na Kopie" zbudowanym społecznie przez krótkofalowców.

    To jest tak proste i nieskomplikowane, jak przysłowiowa już "budowa cepa".



Mr. ..AKI, nie posądzaj mnie o tendencyjność, bo z zadnym z Was ,,browara" nie piłem.lol
Budowę cepa znam, nie raz dostałem po łapach, zanim nauczyłem się operować tym ,,kombajnem"lol
Ale:
1. Nie ma KP, nie ma wpłaty.
2. A co, jak pieniądze były przekazane , dajmy na to, przy jakimś okazyjnym spotkaniu i zapomniano potem wystawić KP ?
Osiem lat, to kawał czasu, można nie pamiętać.

Zresztą , kopcie się sami, ja nie chce mieć siniaków.bardzo szczęśliwy
_________________
Lepiej, siedzieć pod lipą i pisać,
niż pisać lipę i.... siedzieć.

Val de Mar
(ośmiopak)
  
Electra21.08.2019 19:56:58
poziom 5

oczka
  
SP6OUJ.
14.08.2019 10:09:13
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4188080
Od: 2015-6-23



Ilość edycji wpisu: 1
[/quote][quote=SQ8PIW]
    sp9aki pisze:

      SQ8PIW pisze:

      ..OUJ i ..AKI, czemu ma służyć ten Wasz ,,chorał" ?


      SQ8PIW,
      nietrudno sobie odpowiedzieć na to Twoje tendencyjne pytanie:
      Chodzi tu wyłącznie o historyczną prawdę związaną z "domkiem na Kopie" zbudowanym społecznie przez krótkofalowców.

      To jest tak proste i nieskomplikowane, jak przysłowiowa już "budowa cepa".



    Mr. ..AKI, nie posądzaj mnie o tendencyjność, bo z zadnym z Was ,,browara" nie piłem.lol
    Budowę cepa znam, nie raz dostałem po łapach, zanim nauczyłem się operować tym ,,kombajnem"lol
    Ale:
    1. Nie ma KP, nie ma wpłaty.
    2. A co, jak pieniądze były przekazane , dajmy na to, przy jakimś okazyjnym spotkaniu i zapomniano potem wystawić KP ?
    Osiem lat, to kawał czasu, można nie pamiętać.

    Zresztą , kopcie się sami, ja nie chce mieć siniaków.bardzo szczęśliwy


To po co zabierasz głos, skoro o sprawie pojęcia nie masz?
SKPO jest OPP i z każdego grosza się rozliczamy.
Nigdy wpłaty od SP6PAZ nie było. Komu i co dali niech napiszą, a nie pianę biją po 8 latach.
Lista była zrobiona w 2011r. Było tyle czasu, aby sprawę wyjaśnić, lecz jakiś przebłysk kogoś świadomości powoduje wywlekanie spraw, których albo nie było, albo specjalnie się wymyśla, aby pokazać, że ktoś może coś ukradł.
270zł, wstyd!!!
_________________
73! Arek sp6ouj
  
SQ8PIW
14.08.2019 10:26:05
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO11ev49AQ

Posty: 1107 #4188136
Od: 2011-2-18
Niby ,,gucio " mnie to obchodzi.
Piszesz, że listę robiłeś sam z kwitów.
A w pierwszym poście stoi:

Kartka sponsorów- link do zdjęcia:
http://sp6paz.pl/index.php/galerie/spotkania-i-imprezy/232-biskupia-kopa-3-sierpnia-2019
została sporządzona przeze mnie i Tadeusz SP6MRC przez radio UKF dyktował mi listę sponsorów. Wszystkich, których mi podał, wpisałem. Jak każdy może zauważyć na samym dole jest data 6.08.2011r.
_________________
Lepiej, siedzieć pod lipą i pisać,
niż pisać lipę i.... siedzieć.

Val de Mar
(ośmiopak)
  
SP6OUJ.
14.08.2019 12:42:55
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4189372
Od: 2015-6-23

Myśl, to nie boli.
Tych, których podał Tadeusz- wpisałem. Tadek nie musiał mi podawać mnie, bo wiem ile dałem i się tam wpisałem. To samo z klubem SP6ZJP i jego członkami. Co co coś pomagali lub dawali kasę są na liście.

Jeszcze raz napiszę- z klubu SP6PAZ nikt mi nic nie dał, ani Tadek też o nich nie wspomniał, dlatego na liście ich nie ma.
Jeśli dali coś Tadkowi, po powieszeniu listy, to niech sobie taka listę zrobią i powieszą. Nie będzie gadania o 270zł.

_________________
73! Arek sp6ouj
  
SQ5KVS
14.08.2019 16:11:03
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa/Gocław

Posty: 1599 #4191994
Od: 2011-9-28
    SP6OUJ. pisze:

    Na stronie: http://sp6paz.pl/index.php/informacje/233-relacja-biskupia-kopa-3-sierpnia-2019
    jest zamieszczony artykuł pod tytułem: "Relacja Biskupia Kopa 3 sierpnia 2019".
    Jego autor między innymi napisał:

    "Dużym moim i kolegów z klubu SP6PAZ zaskoczeniem była dość przykra informacja a właściwie powieszona w domku na Biskupiej Kopie – ,,Lista sponsorów Domku Krótkofalarskiego na Biskupiej Kopie’’ na której wśród wielu osób – zabrakło znaku naszego klubu SP6PAZ. A wiemy doskonale, że dokonaliśmy osobistego przekazania odpowiedniej kwoty pieniężnej na ten zaszczytny cel".

    Teraz mój komentarz:
    Kartka sponsorów- link do zdjęcia:
    http://sp6paz.pl/index.php/galerie/spotkania-i-imprezy/232-biskupia-kopa-3-sierpnia-2019
    została sporządzona przeze mnie i Tadeusz SP6MRC przez radio UKF dyktował mi listę sponsorów. Wszystkich, których mi podał, wpisałem. Jak każdy może zauważyć na samym dole jest data 6.08.2011r.
    Teraz po tylu latach wiszenia tej listy SP6DVP zauważa, że nie ma jego klubu na liście?
    Jakiś opóźniony zapłon? Do kogo te pretensje?
    Do mnie? Ja nie zbierałem od ludzi pieniądze na domek. SKPO przeznaczyło kilka tysięcy złotych na ten cel, Szymon SQ6LZM pospawał konstrukcję, a ja zawiozłem go na Kopę. W różnych relacjach skutecznie się to pomija, lecz ja mam dokumentację fotograficzną i każdemu jestem w stanie to udowodnić.

    Nie wypaczajmy faktów, zmieniając historię tak, jak to komuś pasuje.


Teraz tak wszystkim żyłka szybko pęcznieje, że się od razu rzuca "kłamstwo!!","złodzieje!". Może dlatego że kiedyś takie pomówienia były rozwiązywane przez pojedynek, a teraz można mówić co się chce.
Czy koledzy którzy wyrazili żal że nie ma ich na liście mieli pretensje do Ciebie? Skąd wiesz że nie nastąpiło jakieś przeoczenie i że tej kwoty nie wpłacili? Będziesz potem publicznie przepraszał, czy wręcz przeciwnie, niepublicznie nic nie powiesz?
Skoro "nie do Ciebie te pretensje" to czemu się denerwujesz?
Z faktu że zamieściłeś swoje żale na publicznym forum wnioskuję że chcesz o tym porozmawiać, ale nie wyjaśnić.

_________________
Karol SQ5KVS (PARMO.PFN)

"Ludzka głupota wykończy nas szybciej niż sztuczna inteligencja"
Tak, zwierzę z avatara istnieje naprawdę
  
SQ9APD
14.08.2019 21:16:37
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków, KO 00 AB

Posty: 1540 #4194113
Od: 2008-3-17
Jeżeli wpłacili, to przyzwoitość nakazywałaby umieścić ich na liście, i nie ma tu znaczenia czy zauważyli to teraz czy 8 lat temu, tak samo jak to, że wyłożyli na ten cel niewspółmiernie mało w stosunku co do niektórych. Albo się wywiesza wszytskich darczyńców, albo nikogo.
_________________
Pozdrawiam
Manager SOTA SP
nasłuch: FM 145.550MHz
kontakt: sota.poland(at)gmail.com
  
SP6OUJ.
14.08.2019 21:36:11
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4194131
Od: 2015-6-23



Ilość edycji wpisu: 2
Listę ja robiłem i mi nic nie wpłacili. Dlaczego mam ich umieszczać? Niech umieszcza ten, któremu wpłacili.

Kto budował domek widać tu:
http://sp6zjp.glubczyce.info/gallery/Domek-na-Biskupiej-Kopie-27-28.07.2011r.



_________________
73! Arek sp6ouj
  
SP6EK
14.08.2019 21:43:07
Grupa: Użytkownik

QTH: JO80XQ

Posty: 9 #4194182
Od: 2011-1-23
Witam.
Sprawa przybiera straszny obrót. Obiecałem nie wypowiadać się w tej sprawie. Pytałem na samym początku, po pojawieniu się "tej listy" i otrzymywałem wymijające odpowiedzi. Nie piszę tu o kimś konkretnym, to nie jest istotą mojej wypowiedzi. Było to tak: otrzymałem telefon od Jurka o tym, że koledzy krótkofalowcy remontują domek na Kopie i strasznie potrzebują pomocy bo brakuje im na panele i styropian czy jakoś tak. Spotkaliśmy się w tej sprawie na basenie przy Placu Róż w Opolu. Jurek przedstawił nam rachunek za zakup ww paneli i jeszcze tam czegoś może styropianu ale tego już nie pamiętam. Kwotę z rachunku otrzymał w gotówce i oddał nam rachunek. I to tyle. Gdy pierwszy raz zobaczyłem listę darczyńców zapytałem o to Pawła (nieistotne) otrzymałem odpowiedź, że nie wie kto ją sporządzał a ja pytałem kolejne osoby i tak przez kolejne lata. Oczywiście spytałem i Jurka ale wiemy jak Jurek do tego podchodzi. Klub SP6PAZ przyłączył się do "akcji" trochę na wariackich papierach więc nie możemy się domagać sprawiedliwości. Jeśli ktoś bardzo chce tym tematem robić sobie prywatne wycieczki po swoich starych pretensjach do klubu SP6PAZ to jest to dobre miejsce. Ale ja odwrócę pytanie (tylko retorycznie) czy kolega tak pilnujący KP ma to KP na towar od Jurka? No i jeszcze dla ludzi posiadających sumienie i odrobinę mózgu polecam: https://www.youtube.com/watch?v=h5m3mPdXJDM szczególnie końcówka jest ciekawa. Bardzo przepraszam, że ośmieliłem się wypowiedzieć ale linczowanie Krzysia za pisanie akurat prawdy (tak zeznam w sądzie) uważam za lekką przesadę.
  
SQ6NDM
14.08.2019 21:47:57
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90AK

Posty: 1795 #4194307
Od: 2009-3-29
Nie ma takiego czegoś jak na wariackich papierach!
_________________
Szymon
http://www.noaa.2o.pl/
pk-ukf.org.pl/news.php
144MHz FT290R + PA 100W + 6 el. DK7ZB (boom 2,6m) + rotor/70cm FT817 + 14 el. DK7ZB (boom 3,1m) + rotor

ObrazekObrazek
  
SP6OUJ.
14.08.2019 21:55:49
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: jo80ve

Posty: 949 #4194505
Od: 2015-6-23



Ilość edycji wpisu: 2
    SP6EK pisze:

    Witam.
    Sprawa przybiera straszny obrót. Obiecałem nie wypowiadać się w tej sprawie. Pytałem na samym początku, po pojawieniu się "tej listy" i otrzymywałem wymijające odpowiedzi. Nie piszę tu o kimś konkretnym, to nie jest istotą mojej wypowiedzi. Było to tak: otrzymałem telefon od Jurka o tym, że koledzy krótkofalowcy remontują domek na Kopie i strasznie potrzebują pomocy bo brakuje im na panele i styropian czy jakoś tak. Spotkaliśmy się w tej sprawie na basenie przy Placu Róż w Opolu. Jurek przedstawił nam rachunek za zakup ww paneli i jeszcze tam czegoś może styropianu ale tego już nie pamiętam. Kwotę z rachunku otrzymał w gotówce i oddał nam rachunek. I to tyle. Gdy pierwszy raz zobaczyłem listę darczyńców zapytałem o to Pawła (nieistotne) otrzymałem odpowiedź, że nie wie kto ją sporządzał a ja pytałem kolejne osoby i tak przez kolejne lata. Oczywiście spytałem i Jurka ale wiemy jak Jurek do tego podchodzi. Klub SP6PAZ przyłączył się do "akcji" trochę na wariackich papierach więc nie możemy się domagać sprawiedliwości. Jeśli ktoś bardzo chce tym tematem robić sobie prywatne wycieczki po swoich starych pretensjach do klubu SP6PAZ to jest to dobre miejsce. Ale ja odwrócę pytanie (tylko retorycznie) czy kolega tak pilnujący KP ma to KP na towar od Jurka? No i jeszcze dla ludzi posiadających sumienie i odrobinę mózgu polecam: https://www.youtube.com/watch?v=h5m3mPdXJDM szczególnie końcówka jest ciekawa. Bardzo przepraszam, że ośmieliłem się wypowiedzieć ale linczowanie Krzysia za pisanie akurat prawdy (tak zeznam w sądzie) uważam za lekką przesadę.


Popatrz dobrze na datę sporządzenia listy- 8 sierpnia 2011r. To był dzień spotkania na Kopie. W tym dniu Jurek SP6JZG zaproponował zrobienie podłogi z paneli. czy zrobił, kupił panele? Tego nie wiem. Więc skoro zrobiliście składkę, czy przekazaliście kasę (komuś? - komu?), to było zapewne sporo po wywieszeniu tej listy. Stąd na niej nie ma klubu SP6PAZ. Chyba już jaśniej nie da się tego napisać. Jak macie fakturę na te panele, to nic prostszego tylko sprawdzić datę jej wystawienia.

Rozumiem, że teraz po latach próbujecie w ten niezbyt czysty sposób pokazać, że to właśnie wasz klub najwięcej wniósł w budowę tego domku. Nie wiem dlaczego wam aż tak na tym zależy? Jest dokumentacja fotograficzna, są ludzie, którzy faktycznie to robili i jak oni mają teraz się czuć, jak próbujecie sobie przypisać coś z czym nie macie nic wspólnego?
Fałsz i obłuda.


PS.
Jeszcze jedno. Kogo pytałeś konkretnie o listę? Jest tam na dole nasze logo i chyba było jasne kto listę zrobił. Trzeba było mnie zapytać, to byś dostał odpowiedź, a nie pytać Berdyczów.
Poza tym piszesz tak ogólnie, że nie wiadomo kto komu, co itp.

Ja prywatnych wycieczek do klubu SP6PAZ nie robię, bo nie mam do nikogo pretensji o nic, ale jak już coś piszecie, to piszcie prawdę.

Tu są zdjęcia, gdzie domek powstawał (u Szymona SQ6LZM z SKPO):


http://sp6zjp.glubczyce.info/gallery/Domek-na-Biskupia-Kope.
_________________
73! Arek sp6ouj
  
Electra21.08.2019 19:56:58
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » BISKUPIA KOPA 2019

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta