NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » FELERNY ZAKUP RADIA CB ANYTONE AT 5555-WERSJA 6 W FIRMIE AVANTI RADIOKOMUNIKACJA Z WARSZAWY

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 3>>>    strony: [1]23

Felerny zakup radia CB Anytone AT 5555-wersja 6 w firmie Avanti Radiokomunikacja z Warszawy

  
rafiid5178
04.12.2013 18:37:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 17 #1676583
Od: 2013-10-30



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Witam panstwa chcialbym przekazac informacje o zakupie radia cb anytone at 5555 wersja 6 w firmie Avanti Radiokomunikacja. Niech te informacje beda przestroga dla kupujacych.Niestety radio przyszlo do mnie jako nowe ale juz uszkodzone. W modulacji AM i FM dziala bardzo dobze ale na ssb radio mialo nieczysta chrapliwa modulacje. Wymienialem mikrofony zasilacze i to nic niedawalo.Ale zaryzykowalem bo chcialem zobaczyc i doprowadzic to radio do sprawnego funkcjonowania na ssb. Bylem w jednym z najlepszych serwisow cb radio na gornym slasku. Tam moj kolega znajomy z tego serwisu otworzyl przy mnie urzdzenie. I to co tam zobaczylismy na stroche przerazilo. Popierwsze sa tam slady ewidentne wymienianej plyty glownej radia co swiadcza swieze luty z rozpryskana kalafonia po boku w miejscach gdzie plyta jest przylutowana do obudowy radia.Lutowane tez bylo przy wejsciu glownego zasilania urzadzenia od strony kabla zasilajacego radio.Ale najwiekszy problem byl w miejscu gdzie jest tasma polaczeniowa plyty glownej radia z panelem przednim. Tak byla zle przylutowana przez tego pana co wymienial plyte w radiu ze az byly zwarcia w dwuch miejscach na punktach lutowniczych.Wiec poprawilismy z kolega w serwisie te punkty lutownicze. Nadajnik tez zostal poprawiony bo tranzystor driwer sterujacy koncowka mocy mial zle ustawiony punkt pracy co bylo przyczyna chrapliwej modulacji.Firma avanti robi sobie jaja bo sprzedala sprzet jako nowy zplombowany z dwuletnia gwarancja a w sarodku jest radio przekopane i wymieniana plyta glowna.Napisalem o tej sprawie do firmy Avanti Radiokomunikacja i firma milczy w tej sprawie.Czy firma Avanti Radiokomunikacja tez tak robi w drogich transiwerach krotkofalarskich.To wszystko co mam do powiedzenia w tej sprawie.Informacje jakie podalem w tym poscie sa zawarte zgodnie z prawda.taki dziwnytaki dziwnytaki dziwny
  
Electra24.04.2024 14:47:44
poziom 5

oczka
  
SP6MMM
04.12.2013 18:42:34
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80CS

Posty: 3174 #1676585
Od: 2010-7-26
Szkoda, że grzebałeś... Dałoby się z tym zawalczyć.
_________________
http://www.hf-uhf-vhf-forum.iq24.pl/
http://www.gieldakrotkofalarska.iq24.pl/
  
WOSIEK
04.12.2013 19:05:18
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: ... .--. .....

Posty: 446 #1676595
Od: 2011-10-2



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Nie pierwszy raz takie rzeczy się trafiają.
  
sq6ocr
04.12.2013 19:05:53
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kamieniec Wr. - JO81OB

Posty: 734 #1676597
Od: 2011-3-13
Dziwi mnie to co napisałeś, bo jak do tej pory współpraca z Avanti układała mi się bardzo dobrze, nie miałem problemów z komunikacją ani z towarami zakupionymi u nich.
Ale jak kupiłeś radio nowe, zaplombowane na gwarancji, to po co w nim grzebałeś, po co dawałeś do serwisu, trzeba było odesłać do Avanti i pewnie wymienili by na inne radio lub zwrócili pieniądze.
Ale ja Ty najpierw rozgrzebałeś radio, a potem dopiero podjąłeś próby kontaktu to nic dziwnego,że Ci nie odpowiadają, bo co mają Ci napisać - tak rozebrał Pan radio, zepsuł a my Panu wymienimy ?? A niby skąd Avanti ma teraz wiedzieć, że to Ty nie wymieniałeś płyty głównej, teraz sam jesteś sobie winny, prosty wzór: plomby + gwarancja = nie grzebać, proponuję to zapamiętać i się do tego stosować.
_________________
Pozdrawiam Mariusz - SQ6OCR - 73!
http://www.sq6ocr.bnx.pl
  
sp8ooh
04.12.2013 19:13:15
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 112 #1676613
Od: 2013-6-12
    SP6MMM pisze:

    Szkoda, że grzebałeś... Dałoby się z tym zawalczyć.


To, że otworzył sprzedany bubel i usunął zwarcie, to jeszcze nic nie oznacza.
Zgłoś sprawę do najbliższego UOKiK, a oni się już tym odpowiednio zajmą ...!

  
SP6CC
04.12.2013 19:23:22
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Opole JO80WP

Posty: 1120 #1676621
Od: 2009-9-27
A może po prostu to "radyjko" zostało tak fachowo zmontowane u producenta? oczko

_________________
vy 73 - Andrzej


  
sq6ade
04.12.2013 19:30:59
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15112 #1676628
Od: 2008-3-21
Fakt faktem że czasami kupując nowy sprzęt można trafić na coś co było naprawiane w serwisie.
Diler sprzętu - wymieniając sprzęt z wadą na nowy - uszkodzonego nie utylizuje tylko zleca naprawę serwisowi
jeśli taki posiada w dyspozycji.
Naprawiony "nowy" sprzęt trafia do pudełka i jest wrzucany na magazyn.

Dlatego jeśli się kupuje nowy sprzęt to można go obejrzeć i wtedy warto zwrócić uwagę na to czy nosi cechy nówki. Folie zabezpieczające, oryginalnie zaklejone akcesoria , worki foliowe , naklejki , zaklejki - i inne takie co duperele co sprawiają radość przy otwieraniu nówki. Jak coś nie podpasi -> zwrot.

Otwarcie sprzętu i ingerencja przekreśla szanse na dochodzenie swoich praw.




_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
sp1cgt
04.12.2013 19:41:50
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Szczecin

Posty: 511 #1676636
Od: 2011-4-9
Sprzęt grzebany należy do "grzebanta"
A tak na marginesie to ja nigdy z Avanti nie miałem żadnych problemów a kupuję u Nich wiele rzeczy od kilku dobrych lat. Chyba że to radio pochodziło ze zwrotu i nie zostało sprawdzone przed kolejną sprzedażą.
_________________
Vy73!:Andrzej SP1CGT
sp1cgt@wp.pl
SPDMR:2601044
DV:SR1UVS
  
sp8ooh
04.12.2013 19:51:37
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 112 #1676641
Od: 2013-6-12


Ilość edycji wpisu: 2


@ sq9dhc


Niech wpierw zgłosi sprawę do UOKiK i zobaczymy co mu powiedzą, a potem będziemy dyskutować na temat przysłowiowej babaci.
  
sq9sq9
04.12.2013 20:42:23
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 100 #1676681
Od: 2013-4-30
Po co ma cokolwiek zgłaszać do UOKIK skoro strzelił sobie samobója. Wyśmieją go i już. Gość narazi się na śmieszność.
  
SQ6OU
04.12.2013 22:01:08
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 191 #1676790
Od: 2012-5-25
Witam
Avanti to bardzo konkretna firma w której to od lat robię zakupy i nie mam problemów....profesjonaliści w pełnym tego słowa znaczeniu.
Myślę że kolega otwierając obudowę naruszył warunki gwarancji pozbywając się najmniejszych szans na rekompensatę.
Pozdrawiam Rysiek
73'
http://www.sp6pch.hpu.pl/news.php
_________________
KLUB MIŁOŚNIKÓW RADIA ORAZ ŁĄCZNOŚCI DALEKOSIĘŻNYCH SP6PCH
  
Electra24.04.2024 14:47:44
poziom 5

oczka
  
sp9uxy
04.12.2013 22:14:36
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Gliwice

Posty: 2075 #1676812
Od: 2009-8-25
Mam pytanie po co ta informacja? Co ta informacja ma pokazać, że wymieniona firma oszukuje kupujących?
Zamiast wizyty w "super" serwisie, trzeba było reklamować towar. Ja na miejscu wymienionej firmy też nie miałbym o czym rozmawiać.
  
sp8ooh
04.12.2013 22:26:21
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 112 #1676824
Od: 2013-6-12


Ilość edycji wpisu: 1
    SQ6OU pisze:

    Witam
    Avanti to bardzo konkretna firma w której to od lat robię zakupy i nie mam problemów....profesjonaliści w pełnym tego słowa znaczeniu.


Jak tacy profesjonaliści, to dlaczego sprzedali klientowi bubla ?
Dlaczego nie odpowiedzieli nawet jednym słowem nie ważne w jakiej formie ( na plus, czy na minus) na pismo klienta ?

Nawet dla dobra imienia firmy należałoby klientowi odpowiedzieć - bo tak się po prostu w cywilizowanym świecie robi.

Miałem taki przypadek nie za radiem, ale z komputerem. Również zerwałem plombę i to co zobczyłem w środku
mnie przeraziło. Pomimo zerwanej plomby firma wzieła komputer do serwisu do ekspertyzy.I wyszło na jaw, że w magazynie goście kombinowali, podmieniali na szybko podzespoły i zostali dyscyplinarnie zwolnieni.
A, ja otrzymałem sprzęt taki za jaki zapłaciełem i jeszcze mnie kilka razy przeproszono.

To jest kwestia zasad maralnych, etycznych, to kwestia współpracy z klientami na wysokim poziomie, a profesjonalny serwis jest wstanie bardzo łatwo dokonać ekspertyzy skąd wziął się u klienta bubel ?
A, jeżeli nie odpowiadają na żadne sugestie klienta (bez w zględu, czy ma rację, czy nie) to proszę tu z łaski swojej nie pisać komplementów na temat rzeczonej ''Firmy''.

Amen




  
Qyon
04.12.2013 22:37:30
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: KO02LG

Posty: 157 #1676831
Od: 2013-1-7
Przedmowa: Całkowicie nie znam firmy A. i nie jest celem niniejszego posta przesądzanie o winie czy niewinności kogokolwiek.


Może nieco OT, ale zerwanie plomby, nawet jeśli obligatoryjnie pozbawia gwarancji, to nie pozbawia rękojmi, ani tym bardziej nie znosi potencjalnej odpowiedzialności karnej za próbę oszustwa.

Chyba, że było zaznaczone gdzieś na urządzeniu, że jest "refurbished".

No ale tu nadal pozostaje pytanie czy aby ktoś nie "zapomniał" poinformować o tym klienta.
_________________
de SQ5RWU
Łukasz. Zwykle na 145.575FM
  
sq2klu
04.12.2013 22:46:55
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Bydgoszcz

Posty: 99 #1676837
Od: 2012-11-2
Sprzęt był zakupiony z gwarancją. Jeżeli był niesprawny, w ramach gwarancji powinien zostać zwrócony do firmy. Otworzenie a tym bardziej ingerencja w elektronikę urządzenia jest jednoznaczna ze stratą gwarancji. Jakikolwiek kontakt z firmą Avanti po tym fakcie z jest według mnie zbędny i bezsensowny. Nie bardzo wiem zresztą czego oczekujesz od tej firmy teraz ? Sprzęt, który Ci sprzedali został otwarty i zmodyfikowany. Skąd oni mają wiedzieć, że ten sprzęt był wadliwy już w momencie sprzedaży ? Nie jesteś im w stanie tego udowodnić a oni nie mają żadnego obowiązku wierzyć Ci na słowo. Dowód przez autorytet tutaj nie obowiązuje. Jeżeli zwróciłbyś im sprzęt i zażądał naprawy / wymiany na nowy bez otwierania go a oni by Ci odmówili, wtedy masz pełne prawo być oburzonym. Nie dałeś im szansy naprawy / wymiany zakupionego sprzętu a jesteś zniesmaczony tym że był niesprawny i "musiałeś" go sam naprawić.

Z komputerami i plombami sprawa jest troszkę inna, plomby te od samego początku były kontrowersyjne jako, że wymiana podzespołów w komputerze jest rzeczą naturalną, nieskomplikowaną i nie wymaga używania lutownicy. Poza nielicznymi elementami uszkodzić cokolwiek w komputerze przez grzebanie jest dość ciężko.
_________________
Daniel,
SQ2KLU
  
sp5re
04.12.2013 23:18:29
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02lh

Posty: 843 #1676863
Od: 2011-4-3
Potwierdzam.

Nigdy nie miałem problemów z Avanti. Odbieram ją jako rzetelną firmę. W pełnym znaczeniu tego słowa.

pozdrowienia
_________________
73
Hubert


Per aspera ad astra.
  
usuniety_21.12.2013
05.12.2013 06:28:54
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 322 #1676918
Od: 2011-1-21
Zaiste tak czynią nasze firemki... Prosty wniosek - chcę kupić radio w Avanti, zbieram na bilet i na miejscu proszę o okazanie wnętrza rzeczonego urządzenia...
Pozdrawiam
Stefan
  
SQ9KEJ
05.12.2013 08:05:02
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Knurów

Posty: 688 #1676966
Od: 2010-12-9
    SQ6OU pisze:

    Witam
    Avanti to bardzo konkretna firma w której to od lat robię zakupy i nie mam problemów....profesjonaliści w pełnym tego słowa znaczeniu.
    Myślę że kolega otwierając obudowę naruszył warunki gwarancji pozbywając się najmniejszych szans na rekompensatę.
    Pozdrawiam Rysiek
    73'
    http://www.sp6pch.hpu.pl/news.php


A ja się nie zgadzam z tą opinią.
Pół roku temu próbowałem kupić u nich przełączniki antenowe. Na zapytanie ofertowe dostałem odpowiedź (podpisaną "Radek Krakowiak") bez podania cen. Na kolejnego mejla nie raczyli odpowiedzieć. No cóż, jeżeli nie widzą we mnie klienta - pchał się nie będę. I innym też odradzam.

_________________
Darek, SQ9KEJ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SP9KAG, VHF 145,2875
  
SQ5VGA
05.12.2013 10:23:14
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: KO01UU

Posty: 513 #1677089
Od: 2010-12-19
Utrata gwarancji to nie utrata rękojmi.
I jeżeli użytkownik korzysta z rękojmi w czasie krótszym niż 6 miesięcy, to na sprzedawcy spoczywa obowiązak udowodnienia, że sprzedał sprzęt bez wad.
Dziękuję...
Jak zwykle było mówców wielu....
_________________
Pozdrawiam
Marek SQ5VGA
  
SQ5VGA
05.12.2013 10:39:27
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: KO01UU

Posty: 513 #1677106
Od: 2010-12-19
Ale to nie ma co gdybać... Kolega opisał jak radio wygląda w środku.
Co kogo to obchodzi co zrobi z gwarancją. Jego sprawa. "Wyznawcy" będą wierni nadal swojemu sklepowi, a Ci trzeźwo myślący zastanawią się dwa razy zanim cokolwiek u nich kupią.

Jeżeli firma miałaby być taka godna szacunku, to czemu nawet nie odpowiedzieli na list?
Nieważne, czy sami coś zmajstrowali, czy "takie przyszło"... firma o ugruntowanej marce nie zostawia takich rzeczy bez odpowiedzi.
_________________
Pozdrawiam
Marek SQ5VGA
  
Electra24.04.2024 14:47:45
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 3>>>    strony: [1]23

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » FELERNY ZAKUP RADIA CB ANYTONE AT 5555-WERSJA 6 W FIRMIE AVANTI RADIOKOMUNIKACJA Z WARSZAWY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny