NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INNE » FIRMA TME ZNIŻYŁA LOTY ( MOŻE TO WAKACYJNA OBSŁUGA ? )

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 3    strony: 12[3]

Firma TME zniżyła loty ( może to wakacyjna obsługa ? )

  
SP5MXF
02.08.2018 13:34:13
poziom 1

Grupa: Użytkownik

QTH: Polska

Posty: 44 #2571668
Od: 2011-7-13
    sq6ms pisze:

      SP5MXF pisze:



      Sprawa nie jest warta wielkiego roztrząsania, chciałem tylko zaznaczyć że jest coś na rzeczy z TME, skoro nie tylko ja miałem z nimi kłopoty.

      Po za tym, błędy zdarzają się w każdej firmie, ważne jest podejście obsługi do problemu, a TME stał się takim molochem że u nich jest to sprawa niemal nie do przeskoczenia a ja przez to straciłem kilka cenny dni, gdyby wiedział wcześniej to co wiem teraz, nigdy bym tam nie zamawiał lecz poszukał lokalnie, w jakimś sklepie, w 2 godziny bym załatwił sprawę a nie w kilka dni, teraz już to wiem, czyli mądry Polak po szkodzie.
      Cena nie jest ważna lecz stracony czas.


    Oczywiście że nie warto tego roztrząsać. Rozumiem że gdzieś musiałeś dać ujście swoim nerwom, tak samo jak inni. Być może
    dla zachowania higieny psychicznej tak własnie trzeba robić.

    Trzeba być bardzo ostrożnym i czytać opisy. Większość tego typu gniazd oraz wtyków (np. Molex) nie ma pinów. Trzeba je dokupić osobno. Z jednej strony
    jest to dobre bo można sobie wprowadzić jednolity standard gniazdo/wtyk, po czym obsadzić w piny według potrzeb a z drugiej strony nie uważam tych złącz za najlepsze jednorazowe rozwiązanie jeśli chodzi o montaż na przewód, celem wykonania np. jakiegoś przedłużacza. W niektórych modelach tego typu złącz
    jeśli się pomylimy to nie ma możliwości wyciągnięcia pinu z obudowy bez użycia specjalnego narzędzia.

    Ja jeśli mogę to zawsze idę do lokalnego sklepu. Często jest taniej niż w molochu, na miejscu jest przeważnie człowiek który wie co sprzedaje, i można sobie obejrzeć to co się kupuje.


Nie chodziło o danie ujścia nerwom, a jedynie o potwierdzenie tego co kolega Artur napisał w swoim wątku, a wątek był już zamknięty. Potwierdzam że mają bałagan, i potwierdzam że opis na stronie jest wprowadzający w błąd i tego nikt nie da rady podważyć, możesz czytać najuważniej a na stronie jest jak byk, że to wtyk a nie oprawka, i jeszcze jest podana ilość pinów a zdjęcie jest fatalne, dzieci robią lepsze.

Co do dalszej części wypowiedzi, zgadzam się w 100%.

Pozdrawiam Tomasz


_________________
Pomiary, to jest "to" co mnie kręci.
sp5mxf.com
  
Electra15.12.2018 23:51:37
poziom 5

oczka
  
SP820126
02.08.2018 17:53:28
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 249 #2571748
Od: 2012-3-12
    SQ9KFW pisze:

      SP820126 pisze:

      Wtyki montuje sie na kabel, gniazda w obudowe.


    A jeśli robimy przedłużacz... wtyk na jednym końcu, a gniazdo na drugim smutny
    wesoły

Na kablu montuje sie wtyk meski lub zenski, takie wtyki laczy sie razem.
_________________
biegiemzamarzeniami.pl
  
SQ9KFW
03.08.2018 11:46:33
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90QN

Posty: 1060 #2572020
Od: 2011-2-22
[quote=SP820126]
    SQ9KFW pisze:

      SP820126 pisze:

      Wtyki montuje sie na kabel, gniazda w obudowe.


    A jeśli robimy przedłużacz... wtyk na jednym końcu, a gniazdo na drugim smutny
    wesoły

Na kablu montuje sie wtyk meski lub zenski, takie wtyki laczy sie razem.[/quote]

Wtyk do wtyku? A nie wtyk do gniazda?
Ciekawa interpretacja wesoły
_________________
Pozdrawiam.
Mirek SQ9KFW
  
SP820126
03.08.2018 15:23:46
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 249 #2572061
Od: 2012-3-12
    SQ9KFW pisze:


    Ciekawa interpretacja wesoły

Czy jest ktos jeszcze, kto potrzebuje wytlumaczenie obrazkowe czy nie tracic czasu?
_________________
biegiemzamarzeniami.pl
  
SP5MXF
03.08.2018 18:14:07
poziom 1

Grupa: Użytkownik

QTH: Polska

Posty: 44 #2572095
Od: 2011-7-13
    SP820126 pisze:

      SQ9KFW pisze:


      Ciekawa interpretacja wesoły

    Czy jest ktos jeszcze, kto potrzebuje wytlumaczenie obrazkowe czy nie tracic czasu?


Myślę że można zostawić w spokoju ten wątek, ci co chieli coś napisać to napisali inni poczytali i po sprawie.

Pozdrawiam Tomasz
_________________
Pomiary, to jest "to" co mnie kręci.
sp5mxf.com
  
sq6ade
03.08.2018 22:31:30
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12263 #2572136
Od: 2008-3-21
TME jest ok. No może ktoś twierdzi że detalistów gorzej traktują. Nie . Taka firma ma system zarządzania zleceniami i wydaniami z magazynu. Magazynierzy raczej nie otrzymują poleceń przy wydaniu który klient jest zerem a który grubą rybą. Błędy popełniają głównie zamawiający którzy mylą się jak w przypadku tego wątku.

_________________
Jesteście gotowi ??? !!!

TAK jest Kapitanie !!! :)

ObrazekObrazekObrazekObrazek

  
SP5MXF
04.08.2018 00:28:45
poziom 1

Grupa: Użytkownik

QTH: Polska

Posty: 44 #2572152
Od: 2011-7-13
    sq6ade pisze:

    TME jest ok. No może ktoś twierdzi że detalistów gorzej traktują. Nie . Taka firma ma system zarządzania zleceniami i wydaniami z magazynu. Magazynierzy raczej nie otrzymują poleceń przy wydaniu który klient jest zerem a który grubą rybą. Błędy popełniają głównie zamawiający którzy mylą się jak w przypadku tego wątku.


Ja nie Twierdzę że firma TME wybiera kogo źle traktować a kogo dobrze, tamie myślenie jest bez sensu, przecież nie wiedzą kto jest po drugiej stronie internetu. Ta firma jest nastawiona głównie na obsługę firm i raczej na stałe dostawy.
Jak towar zamówi firma i wyjdzie jakaś skucha to sprawa zostanie naprawiona a zamawiający już wie że tam jest ta skucha i więcej nie będzie problemu, TME to moloch a nie detalista, inny target.

Nie wiem czemu sugerujesz że to ja popełniłem błąd ? Zupełnie tego nie rozumiem.

Skoro miałem jakieś wątpliwości to zrobiłem wszystko co mogłem żeby wyjaśnić sprawę ale konsultanci z TME twierdzili że nie są w stanie sprawdzić jak zbudowany jest ten wtyk, twierdzili że nie ma możliwości żeby ktoś u nich wziął go do ręki i opisał co widzi.

Na stronie TME są ewidentnie błędy, po pierwsze to jest obudowa czy oprawka jak nazwał to konsultant z działu reklamacji firmy TME, pisząc do mnie mail nazwał to dwukrotnie oprawką nie wtykiem a na stronie jest wtyk, i tego nikt nie zaprzeczy, po za tym jest napisane że ten wtyk jest 6 pinowy, skoro wtyk jest sześciopinowy to nie może nie być tych pinów, Na stronie jest jak byk napisane i tego też nikt nie może zaprzeczyć, więc to TME użyło nieprawidłowego opisu czy się to komuś podoba czy nie, produkt powinien być opisany dokładnie i bez niejasności. Oni nawet przez telefon nie potrafili mi wyjaśnić co sprzedają.

Po prostu dla detalisty są lokalne sklepy, ja chciałem iść na skróty i wyszło jak wyszło, najważniejsze że sobie poradziłem, kupiłem kompletny wtyk od innego dostawcy u którego opis nie budził żadnych wątpliwości, a te plastikowe oprawki z TME zostały na pamiątkę a pewnie wylądują w śmietniku.

Nie ma problemu, już nie będę tam kupował i tyle, jest przecież wielu dystrybutorów takich akcesoriów i na dodatek tańszych i bardziej kompetentnych.
_________________
Pomiary, to jest "to" co mnie kręci.
sp5mxf.com
  
Trioda
04.08.2018 06:07:48
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #2572186
Od: 2018-8-2
    SP5MXF pisze:

    Witam, przypadkiem natrafiłem na post jednego z kolegów na temat firmy TME http://sp7pki.iq24.pl/default.asp?grupa=3538&temat=475934

    Temat już został zamknięty przez admina a większość kolegów miała odmienne zdanie od autora, ja ostatnio zamawiałem do nich wtyk "taki ala molex" i od początku do końca same problemy, poczynając od tego że mają na stronie wtyk opisany inaczej niż inne sklepy a na dodatek konsekwentnie trzymają się swojego błędu.
    Pierwszym napotkanym problemem był jakiś niejasny formularz związany z adresem wysyłki i z danymi do faktury, musiałem dzwonić i upewniać się czy wszystko wypełniłem dobrze, na cale szczęście wszystko wypełniłem dobrze. po kilkunastu minutach od złożenia zamówienia dopatrzyłem się że ten wtyk jest oznaczony jako żeński a inni sprzedawcy oferują go jako męski, nijak nie udało się tego sprawdzić jak jest naprawdę bo wszytko zautomatyzowane a handlowcy nie mają jak zapytać magazyniera ponieważ magazynier nie ma czasu mrugnąć okiem taki potok zamówień obsługuje. Przysłali mi obudowy wtyków a nie kompletne wtyki, czego nie ma opisane na stronie produktu, że to tylko obudowa, produkt jest opisany jako wtyk. to tak jak by kupić auto ale bez silnika. Nic nie można dowiedzieć się, nikt nic nie wie i nie rozumie, jakość zdjęcia produktu tragiczna więc nie dopatrzyłem się brakujących pinów. Dla mnie to porażka, a może wakacje im zaszkodziły.
    Jeżeli ktoś jest ich klientem stałym, i zamawia dany produkt do firmy od dawna to nie natrafi na te problemy ale indywidualny klient może się zdziwić.

    Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić, widać tam jasno że pani nie rozumie o co mi chodzi, pomimo szczegółowego wyjaśnienia i zadaje pytanie co tam było nie tak. Ja nie nawołuje do bojkotu TME, ale ta automatyka spowodowała że nawet nie da się sprawdzić produktu przed wysyłkom co próbowałem zrobić.


    SP5MXF pisze:

    Zamówienie było zmieniane w rozmowie telefonicznej z konsultantem, zostało uzupełnione o 2 gniazda ponieważ macie bałagan i nie wiadomo co jest co, jako jedyni macie oznaczone wtyki które zamówiłem jako żeński, wszyscy inni sprzedawcy mają zaznaczone te wtyki jako męskie, więc domówiłem dwa gniazda które podobno są męskie, żeby w razie kłopotów poradzić sobie, ponieważ u was nikt nie potrafi sprawdzić czy macie błędy na stronie. Nie wiecie co sprzedajecie ? czy może TYLKO dla was producent zmienił konstrukcję tych złącz, sprzedając je wam pod tym samym oznaczeniem. Ja posiadam takie złącza i według mnie macie błędy na stronach, nic nie potraficie sprawdzić, pomimo rozszerzonego zamówienia po konsultacji z konsultantem nadal realizujecie pierwsze zamówienie, totalny bałagan.

    Teraz bardzo żałuję że złożyłem u was to zamówienie, a nie w firmie rs-online w której nie dość że taniej, to jeszcze wszystko jest opisane prawidłowo i nie ma wątpliwości że ten towar który mają na magazynie to jest to co mnie interesuje, czyli ten wtyk jest opisany jako męski, tu link:

    https://pl.rs-online.com/web/p/obudowy-do-zaciskow-zagniatanych/4906429/?sra=pmpn

    a u was

    https://www.tme.eu/pl/details/elp-06v/zlacza-sygnalowe-raster-450mm/jst/

    U was wtyk o identycznym symbolu jest opisany jako żeński, nic z wami nie można normalnie wyjaśnić ani załatwić, nawet gdy niby się udało po rozmowie z konsultantem, to nie zgadza się to z tym co mi podesłaliście.

    Treść korespondencji do TME, po nie długim czasie przeprosiłem ich za ten lis i napisałem że mnie trochę poniosło a po kliku dniach wyszło na to że jednak miałem rację, sprawa nadal nie jest załatwiona i czeka w kolejce reklamacji, zamówiłem już w innym serwisie, wszytko doszło perfekcyjnie i bez problemu.



Witam,
Czy ja dobrze widzę, że kolega najpierw w ciemno kupił przedmiot a dopiero potem sprawdził, że wybrał zupełnie coś innego?

„..po kilkunastu minutach od złożenia zamówienia dopatrzyłem się, że ten wtyk jest oznaczony jako żeński a inni sprzedawcy oferują go jako męski..”

To tak, jakby świadomie kupić samochód z wadą a potem narzekać, że ktoś nam wcisnął bubla wesoły


Twierdzi kolega, że od obsługi sklepu nic nie można się dowiedzieć – tak?
Otóż kolega chyba powinien zacząć używać okularów, ponieważ przy wybranym produkcie jest coś takiego..

- Dodatkowe informacje
Masa brutto: 1 g

- Opis katalogowy: szczegóły
Artykuły powiązane:
SLF-41T-P1.3E Styk,żeńskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie
SLM-41T-P1.3E Styk,męskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie,10A
WC-203 Narzędzie:do zaciskania,terminale,0,5mm2,0,75mm2,1,25mm2


Przy takich informacjach jak powyżej już przed zakupem pisałbym do sklepu, czy wtyk jest ze stykami czy bez zwłaszcza, że konkurencja także sprzedaje ten wtyk bez styków wesoły


Rozumiem, że można wstać lewą nogą albo słońce zbyt mocno przygrzało w głowę, ale nie powinno być to powodem, aby od razu obrzucać błotem sklep, który jednak ma bardzo dobre opinie u wielu osób. Chyba osoba, która zajmuje się pomiarami (a ty kolego masz przecież w stopce napisane: Pomiary, to jest "to" co mnie kręci. / sp5mxf.com) sprawdza wszystko dwa razy. Jeśli nie sprawdzasz (a co widać po tym zakupie w ciemno) to kiepski z ciebie pomiarowiec smutny


    SP5MXF pisze:

    Prowadzę działalność gospodarczą od 2000 roku w zakresie serwisu i sprzedaży, więc wydaje mi się że znam się na sprawach obsługi klienta, informowania klienta oraz na temacie fotografii produktowej, nie wiem kim ty jesteś ponieważ nie podałeś swojego znaku krótkofalarskiego, więc nawet nie wiadomo z kim rozmawiam, nie jest to satysfakcjonująca sytuacja, pisząc posta na forum krótkofalarskim oczekiwał bym odpowiedzi od krótkofalowca nie wstydzącego się swojego znaku, w innym przypadku dziękuje koledze za opinię.


Jeśli jesteś takim poważnym przedsiębiorcą to powinieneś wiedzieć, że rozmów biznesowych (wiadomości e-mail) nie upublicznia się bez zgody drugiej strony.

Gdy publikujesz w Internecie treść (nawet swojej) wiadomości reklamacyjnej bez zgody drugiej strony to automatycznie pokazujesz innym kontrahentom, że jesteś niepoważnym przedsiębiorcą, gdyż w razie jakiegokolwiek problemu możesz wszystko upublicznić w internecie. Tak nie robi poważny przedsiębiorca.


Czy wiesz kolego - ile kosztuje utrata wizerunku firmy przy bezpodstawnym pomówieniu?

Pewnie sądzisz, że nie pomawiasz ale w rzeczywistości jest inaczej o czym świadczą te zdania:
- Firma TME zniżyła loty
- Nic nie można dowiedzieć się, nikt nic nie wie i nie rozumie, jakość zdjęcia produktu tragiczna więc nie dopatrzyłem się brakujących pinów. Dla mnie to porażka, a może wakacje im zaszkodziły.
- Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić, widać tam jasno że pani nie rozumie o co mi chodzi, pomimo szczegółowego wyjaśnienia i zadaje pytanie co tam było nie tak.
- Zamówienie było zmieniane w rozmowie telefonicznej z konsultantem, zostało uzupełnione o 2 gniazda ponieważ macie bałagan i nie wiadomo co jest co
- Według mnie macie błędy na stronach, nic nie potraficie sprawdzić, pomimo rozszerzonego zamówienia po konsultacji z konsultantem nadal realizujecie pierwsze zamówienie, totalny bałagan.
- Zdjęcie jest kiepskiej jakości, tylko jedno i jeszcze z takiego kąta że nie widać że tam nie ma pinów. Mniejsze sklepy internetowe bardziej dbają o jakość fotografii produktowej i treści związanej z produktem. Jak dla mnie lipa na całej linii.
- Bo zdjęcie jest do dupy, dzieci robią lepsze, po za tym usiłowałem wyjaśnić sprawę wcześniej przed zamówieniem przez telefon i nijak się nie dało. A o kasę wcale mi nie chodzi, to żadne pieniądze, chodzi o zawracanie doopy zamiast profesjonalne podejście do klienta.

- Ja jedynie napisałem że obecnie firma TME działa jakby na innych obrotach, opisałem swoje doświadczenia ale użalania tu nie wykazałem, jedynie zdecydowane pogorszenie kompetencji pracowników TME. Ja tu nie opisywałem mojego problemu tylko problem firmy TME.


Polecam na przyszłość sprawdzać dokładnie, co się kupuje przed finalizacją zamówienia a nie mieć pretensje do całego świata po zakupie!
Raczej słabo się znasz na sprawach obsługi klienta skoro swoją frustrację spowodowaną niezdarnością wylewasz na publicznym forum.


    SP5MXF pisze:

    Ja osobiście nie życzę sobie żeby osoby nie będące krótkofalowcami odpowiadały na moje posty na tym forum, ponieważ to jest forum krótkofalowców a nie forum onetu. Gdybym chciał dyskutować z każdym to napisał bym ten post na onecie czy na elektrodzie, ja nigdzie tam nie napisałem ponieważ nie życzę sobie dyskusji z anonimowymi trolami, chcę rozmawiać z uczciwymi osobami nie wstydzącymi się kim są. Znak krótkofalarski jednoznacznie identyfikuje dyskutanta. Więc możesz się wypowiadać ale nie rób tego w moim kierunku ponieważ nie życzę sobie z tobą rozmawiać ani z żadnymi anonimami nie mającymi znaku. Swoje posty kieruję wyłącznie do osób które nie wstydzą się kim są i są zarejestrowane pod własnym znakiem na forum, dla mnie to jest element transparentności i uczciwości. Łatwo robić z kogoś idiotę chowając się za jakimś "bomblem". Tak że może się wypowiadać, ale do mnie nie rób tego więcej, ponieważ nie po to rejestrowałem się na forum jawnym przeznaczonym dla uczciwych ludzi żeby trolować z anonimem, z dość ciekawego wątku zrobiło się szambo.


Gdybyś kolego uważnie przeczytał regulamin tego forum to byś wiedział, że osoby na nim się rejestrujące nie mają żadnego obowiązku wpisywania w nick swojego znaku krótkofalarskiego.
Zresztą - jak dzwoni do ciebie potencjalny klient to też od niego wymagasz od razu pełnych danych osobowych?


KONIEC KOŃCÓW
- Wizerunek firmy można bardzo łatwo zniszczyć przez takie treści jak w tym wątku (Ja nie nawołuje do bojkotu TME, ale ta automatyka spowodowała że nawet nie da się sprawdzić produktu przed wysyłkom co próbowałem zrobić)
- Porządny przedsiębiorca (a jest nim osoba prowadząca działalność gospodarczą 18 lat) nie wywleka problemów biznesowych na publicznym forum.
- Porządny przedsiębiorca nie ujawnia na publicznym forum wiadomości e-mail (Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić).
- Porządny przedsiębiorca nie segreguje ludzi na tych ze znakiem krótkofalarskim i bez.
- Porządny przedsiębiorca szanuje innych ludzi (Nie wiem czy jesteś niedorozwinięty czy nie jesteś, ja nie mam uprawnień żeby to zbadać, nie jestem lekarzem,)


ESENCJA
    SP5MXF pisze:

    Ja też uważam że nie powinieneś zostawać krótkofalowcem, brać krótkofalarska powinna stosować się do tzw. ham spirit.
    wszyscy krótkofalowcy to jedna rodzina i wszyscy muszą traktować innych kolegów z szacunkiem,

    Ci krótkofalowcy o najwyższym statusie społecznym jakoś nie mają z tym problemu i nigdy nie zauważyłem objawów bufonady u nich, natomiast zdarza się zauważać u tych dopiero co upieczonych, przejawiają zachowania zbliżone do kręgów CB

    Krótkofalowcy o długim stażu zazwyczaj też wiedzą jak należy się zachować a jak coś przeskrobią a to może zdarzyć się każdemu, potrafią użyć słowa przepraszam i przyznać się do winy


Najpierw piszesz, że wszyscy krótkofalowcy to jedna rodzina i wszyscy muszą traktować innych kolegów z szacunkiem ale sam dzielisz ludzi na lepszych i gorszych.
Po twoich wypowiedziach zaprzeczasz całkowicie stwierdzeniu, że krótkofalowcy o długim stażu wiedzą jak się zachować w określonych sytuacjach.


Najpierw objechałeś sklep po całej linii (treści nie trzeba już powtarzać) a gdy do dyskusji włączyły się osoby które są zadowolone z oferty/obsługi tego sklepu to w każdej swojej odpowiedzi starasz się udowodnić, że nikt nie ma racji tylko ty.


Wiesz - każdemu przedsiębiorcy zdarza się popełnić błędy bo nikt nie jest idealny ale nie można robić z afery na 3 strony z tak prostej sprawy jaką jest wtyk bez styków w środku zwłaszcza, że konkurencja też często sprzedaje takie wtyki bez styków. W takich wypadkach warto przed dokonaniem zamówienia wysłać zapytanie do sklepu aby być 100% pewnym.

Jeśli już jednak dojdzie do problemu to powinno się go załatwiać na ścieżce biznesowej a nie wywlekać na publiczne forum.
  
Bombel
04.08.2018 10:56:35
Grupa: Użytkownik

QTH: Świebodzin

Posty: 15 #2572239
Od: 2017-12-13
To się nadaje do programu DLACZEGO JA chory
_________________
Yaesu FTDX1200, Kenwood ts480
  
malcolm
04.08.2018 10:58:26
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: Kepler-186f

Posty: 261 #2572242
Od: 2013-10-1
    SP5MXF pisze:

    Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić


Nie, nie mozesz bez zgody drugiej strony a ta watpie, ze by sie na to zgodzila.

    SP5MXF pisze:

    Treść korespondencji do TME


Domniemam, ze TME nie zgodzilo by sie na udostepnienie wiadomosci mailowych, bo pewnie w swojej niewiedzy nawet ich o to nie zapytales wiec wlasnie zlamales prawo udostepniajac je.

    Trioda pisze:

    Witam,
    Czy ja dobrze widzę, że kolega najpierw w ciemno kupił przedmiot a dopiero potem sprawdził, że wybrał zupełnie coś innego?


    SP5MXF pisze:

    ...po kilkunastu minutach od złożenia zamówienia dopatrzyłem się, że ten wtyk jest oznaczony jako żeński a inni sprzedawcy oferują go jako męski


Dokladnie. Kolega nie ogarnia a pozniej wylewa zale na forach. To jest poprostu zalosne.

    Trioda pisze:

    Twierdzi kolega, że od obsługi sklepu nic nie można się dowiedzieć – tak?
    Otóż kolega chyba powinien zacząć używać okularów, ponieważ przy wybranym produkcie jest coś takiego..

    - Dodatkowe informacje
    Masa brutto: 1 g

    - Opis katalogowy: szczegóły
    Artykuły powiązane:
    SLF-41T-P1.3E Styk,żeńskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie
    SLM-41T-P1.3E Styk,męskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie,10A
    WC-203 Narzędzie:do zaciskania,terminale,0,5mm2,0,75mm2,1,25mm2


    Przy takich informacjach jak powyżej już przed zakupem pisałbym do sklepu, czy wtyk jest ze stykami czy bez zwłaszcza, że konkurencja także sprzedaje ten wtyk bez styków wesoły


Zamawiam w TME od lat i rzadko mam watpliwosci co do zamawianego towaru (zawsze w wyniku swojej niewiedzy). Ale jezeli takowe wystepuja, to od razu pisze maila lub dzwonie do TME i zawsze otrzymuje satysfakcjonujaca mnie odpowiedz. Moze kolega sp5mxf ma problemy z komunikacja ale to juz jego problem wesoły W w/w przypadku zamawianego wtyku nie mial bym watpliwosci.

    SP5MXF pisze:

    Prowadzę działalność gospodarczą od 2000 roku w zakresie serwisu i sprzedaży, więc wydaje mi się że znam się na sprawach obsługi klienta


Tak-tylko sie Tobie tak wydaje co sam potwierdziles tym tematem.

    Trioda pisze:

    Gdy publikujesz w Internecie treść (nawet swojej) wiadomości reklamacyjnej bez zgody drugiej strony to automatycznie pokazujesz innym kontrahentom, że jesteś niepoważnym przedsiębiorcą, gdyż w razie jakiegokolwiek problemu możesz wszystko upublicznić w internecie. Tak nie robi poważny przedsiębiorca.


    Czy wiesz kolego - ile kosztuje utrata wizerunku firmy przy bezpodstawnym pomówieniu?

    Pewnie sądzisz, że nie pomawiasz ale w rzeczywistości jest inaczej o czym świadczą te zdania: (...)


Na miejscu sp5mxf modlil bym sie o to, zeby TME nie podalo do sadu za znieslawienie.

I jeszcze to:

    SP5MXF pisze:

    Ja osobiście nie życzę sobie żeby osoby nie będące krótkofalowcami odpowiadały na moje posty na tym forum, ponieważ to jest forum krótkofalowców a nie forum onetu.


Hahaha, to sie usmialem. Kolego, to nie koncert zyczen. Otworz swoje forum i rzadz do woli. Tutaj nie rzadzisz.

    Trioda pisze:

    - Wizerunek firmy można bardzo łatwo zniszczyć przez takie treści jak w tym wątku (Ja nie nawołuje do bojkotu TME, ale ta automatyka spowodowała że nawet nie da się sprawdzić produktu przed wysyłkom co próbowałem zrobić)

    W takich wypadkach warto przed dokonaniem zamówienia wysłać zapytanie do sklepu aby być 100% pewnym.

    Jeśli już jednak dojdzie do problemu to powinno się go załatwiać na ścieżce biznesowej a nie wywlekać na publiczne forum.


Dokladnie. Nie wiem jak zalozyciel tematu ale ja prosil bym admina o skasowanie tego tematu i wyslal do niego jak naszybciej taka prosbe. Niemniej to co ludzie tutaj przeczytali nie da sie wymazac jak temat na forum...
_________________

Obrazek
Żółtą nić ściężnicy kaźń

...i kiedy widzisz dno gardło ściska ta toń...

Szybki elektron!!!

  
sq6ade
04.08.2018 11:07:18
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12263 #2572245
Od: 2008-3-21
Na miejscu TME ustawiłbym kwotę minimalną jednorazowego zakupu na poziomie 100 no może 300pln aby odciąć się od Januszów z SP wesoły W firmie gdzie pracuję minimalna kwota sprzedaży to ok 300pln.
_________________
Jesteście gotowi ??? !!!

TAK jest Kapitanie !!! :)

ObrazekObrazekObrazekObrazek

  
Electra15.12.2018 23:51:37
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 3    strony: 12[3]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INNE » FIRMA TME ZNIŻYŁA LOTY ( MOŻE TO WAKACYJNA OBSŁUGA ? )

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta