NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PASMO KF » GRUPA MOICH MILOSNIKOW NIE SPI (PIRAT POD MOIM ZNAKIEM - SN5V)

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Grupa moich milosnikow nie spi (pirat pod moim znakiem - SN5V)

  
sq5ebm
30.08.2014 18:29:39
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929143
Od: 2011-7-24


Ilość edycji wpisu: 1
Rok temu w CQ WPX koledzy z SP2 i SP3 oraz inni probowali mnie oczerniac,grozic i odciagac od zawodow ... nie udalo sie



Tym razem ktos (moze z tej samej grupy) stara sie piracic pod moim znakiem w zawodach YO DX. Wylapalem dziada na 7166 jak zaklocal w lacznosci 2 hamsow z SP podajac co chwila moje wywoalnie (nagranie). Taka moja prosba - jesli winowajca zaglada na SP7PKI - niech sie kolega uspokoi,bo nic to koledze nie da. Na problemy z malym wackiem sa inne sposoby. Powodzenia w zawodach. Wracam dalej wolac.

_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
Electra19.03.2019 22:33:30
poziom 5

oczka
  
sq6ade
30.08.2014 18:39:24
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12644 #1929151
Od: 2008-3-21
To powinno kol. zadowalać że jest tak charyzmatyczny że znajduje "naśladowców" wesoły
_________________
Asertywność 100%

  
sq5ebm
30.08.2014 18:42:35
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929152
Od: 2011-7-24
no przed chwila znow tuz po qso z yo5tp na 7170... kiedys to ja ladny bylem ( ;-> ) to rozumiem... ale teraz to ja stary dziad jestem i zeby mnie tak podrywac ;-)

_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sp4jfr
30.08.2014 18:54:11
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO04RA, Nakomiady, Mazury

Posty: 1539 #1929158
Od: 2011-8-12
Maciej, współczuję. Sam dawno temu miałem niemiłą przygodę z jednym kolegą z 9A, który używał mojego znaku. Tak się złożyło że udało się go rozpoznać po sposobie nadawania i sygnale CW. Wystarczyło zawołać na jego częstotliwości swoim znakiem i w wolnym tempie wytelegrafować wiadomość do wszystkich słuchających z informacją o gagatku. Poskutkowało i pewnie zniechęciło do następnych prób. Może ci głośni i anonimowi twoi wielbiciele mają takie ostatnio "trendy" (tfu co za paskudne słowo) preferencje? oczko
_________________
VY 72&73
Bolek

K2 QRP, anteny cały czas w fazie prób ;)
  
sq5ebm
30.08.2014 18:59:37
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929163
Od: 2011-7-24
[quote=sp4jfr i anonimowi twoi wielbiciele mają takie ostatnio "trendy" (tfu co za paskudne słowo) preferencje? oczko[/quote]

a czort ich wie... XXIw to im wolno... ;-)

w tym roku mam 1sze miejsce w SP na 15m w CQ WPX, to ich pewnie o to boli ta czesc ciala.gdzie plecy traca swa urocza nazwe ;]
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sp4jfr
30.08.2014 19:15:23
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO04RA, Nakomiady, Mazury

Posty: 1539 #1929174
Od: 2011-8-12


Ilość edycji wpisu: 1
Nie bierz do głowy. Psy szczekają a karawana idzie dalej. Zawody też lubię. Taki trochę lepszy wynik w kategorii QRP Non assisted 15 metrów za rok 2013 to miejsce na pudle w CQ WW CW. Miałem farta. Konkurencja była mocna: V73NS (wszyscy wołają i nie trzeba się napinać), JQ1NGT (pewnie nie były to 2el jak w moim HexBeamie). Najważniejsza dobra zabawa i możliwość sprawdzenia: sprzętu, umiejętności i kondycji. Wynik to sprawa drugorzędna ale też daje radość. Każdy normalny chłop lubi współzawodnictwo.
_________________
VY 72&73
Bolek

K2 QRP, anteny cały czas w fazie prób ;)
  
sq5ebm
30.08.2014 19:48:39
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929194
Od: 2011-7-24
    sp4jfr pisze:

    Nie bierz do głowy. Psy szczekają a karawana idzie dalej. Zawody też lubię


ano dokladnie... wiesz... nie takie rzeczy sie juz na pasmach dzialy;-)... i milo,ze ktos boldupi przeze mnie oczko
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sp4jfr
30.08.2014 20:51:02
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO04RA, Nakomiady, Mazury

Posty: 1539 #1929226
Od: 2011-8-12
Czyjaś zazdrość może być bardzo dobrą motywacją do powiększenia starań. wesoły
_________________
VY 72&73
Bolek

K2 QRP, anteny cały czas w fazie prób ;)
  
SP5XMI
30.08.2014 22:59:35
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 3029 #1929299
Od: 2012-12-16
Maćku nie martw się, można im polecić taki oto produkt, lek na wszystkie problemy świata (link do aukcji na Allegro). Słyszałem już różne wywołania, kiedyś bawiło mnie nagrywanie takich gagatków. Głową muru nie przebijesz.

_________________
Sent from Marconi Oceanspan with 3x807 in the finals.
Pozdrawiam, SP5XMI Marcin
  
sq6ade
30.08.2014 23:07:46
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12644 #1929307
Od: 2008-3-21
Książki Marci Shore też fajne.
_________________
Asertywność 100%

  
sp1jpm
31.08.2014 01:24:59
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 284 #1929357
Od: 2013-11-7
    sq5ebm pisze:

    Rok temu w CQ WPX koledzy z SP2 i SP3 oraz inni probowali mnie oczerniac,grozic i odciagac od zawodow ... nie udalo sie



    Tym razem ktos (moze z tej samej grupy) stara sie piracic pod moim znakiem w zawodach YO DX. Wylapalem dziada na 7166 jak zaklocal w lacznosci 2 hamsow z SP podajac co chwila moje wywoalnie (nagranie). Taka moja prosba - jesli winowajca zaglada na SP7PKI - niech sie kolega uspokoi,bo nic to koledze nie da. Na problemy z malym wackiem sa inne sposoby. Powodzenia w zawodach. Wracam dalej wolac.


Nie chce urazic ale tlumaczy sie tylko winny, sam doswiadczylem przykrosci w pewnym klubie ale nie mam do nikogozalu i zycze im jak najlepiej.
  
Electra19.03.2019 22:33:30
poziom 5

oczka
  
KrzysztofK
31.08.2014 04:15:01
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 306 #1929370
Od: 2011-1-5


Ilość edycji wpisu: 3
    sq5ebm pisze:

    Rok temu w CQ WPX koledzy z SP2 i SP3 oraz inni probowali mnie oczerniac,grozic i odciagac od zawodow

Szkoda, że to oczernianie itd. a potem Twoje usprawiedliwianie - to wszystko nie opiera się na dowodach, oczywiście które jako pierwsi (a może jedyni) powinni przedstawić oskarżający.
    sq5ebm pisze:

    Tym razem ktos (moze z tej samej grupy) stara sie piracic pod moim znakiem

A gdyby tak założyć stronę, na której byłyby gromadzone ogólnodostępne nagrania takich wybryków włącznie z anonimowym wulgarnym zachowaniem na pasmach. Nagrania tam zgromadzone byłyby przypisane do swego właściciela - aktora, w danej chwili nieznanego, ale z przydzieloną mu nazwą roboczą. W ten sposób po jakimś czasie taki delikwent "szczyciłby" się sporym ogólnodostępnym zbiorem swoich "wystąpień" ułatwiający jego identyfikację, a co najważniejsze - skłaniającym go do coraz głębszej refleksji przed kolejnymi akcjami.
Wiem, że w kraju są osoby archiwizujące prywatnie takie nagrania. Niestety niewiele z tego wynika.
_________________
Krzysztof SQ8IJZ (QSO-wnik), www.kolisz.pl
TRx: IC-7410/718/E208/T70E, Ant: Fenomenalny Drut 4 (FD4), X-50.
Sugeruję, aby nie stosować powiedzenia "co jest do wszystkiego, jest do niczego". Twierdzenie to jest wewnętrznie sprzeczne, gdyż jest ogólne (do wszystkiego).
  
sq5ebm
31.08.2014 08:41:15
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929434
Od: 2011-7-24


Ilość edycji wpisu: 1
    KrzysztofK pisze:

    które jako pierwsi (a może jedyni) powinni przedstawić oskarżający.


Dlatego napisalem wtedy do kierownika zawodow i zalaczylem mu odpowiednie materialy. To juz historia. Wazne,ze "gnidom" udalo sie utrzec nosa.

    KrzysztofK pisze:

    Wiem, że w kraju są osoby archiwizujące prywatnie takie nagrania. Niestety niewiele z tego wynika.


Mnie w tym wszystkim irytuje jedynie fakt,ze ktos po nagraniu mojego wywolania zaklocal innym. Mnie moze zaklocac,ale po choler innym? Na tyle,ze kol. SP1NQN na DXclustrze "mnie" ochrzanial za brak odbiornika ;-). Poszedlem na 7166,5 i wyjasnilem kolegom,ze to nie ja i po sygnale sie nawet zorientowali ;-). Tamten byl cienki. NIe zdziwie sie jak byla to proba wykazania,ze moj sygnal byl w 2ch miejscach na raz, na tym samym pasmie. Skoro nie udalo sie ich sciemnianie przy CQWPX to przy YODX podjeli/podjal inna probe.Nic to... to tylko YODX i tak na lajcie je traktuje. Czekam na rozbudzenie ich fantazji przy CQWW ;-)

_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sq5ebm
31.08.2014 09:04:14
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929457
Od: 2011-7-24
    sp1jpm pisze:

    Nie chce urazic ale tlumaczy sie tylko winny, sam doswiadczylem przykrosci w pewnym klubie ale nie mam do nikogozalu i zycze im jak najlepiej.


Nie uraziles. Za dlugo w necie jestem,aby mnie to urazilo i abym nie znal metod w stylu "Czy nadal bije Pan swoja zone?" :-)... a znasz to: uderz w stol a nozyce sie odezwa? ;-)

Ja tam -w sumie- urazu nie mam... lekki niesmak,bo co innego zaklocac moj sygnal, a co innego nagrac moje wywolanie i zaklocac nim komus innemu.
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sp4jlc
31.08.2014 10:30:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Mrągowo

Posty: 441 #1929507
Od: 2009-12-10
Koledzy! ja dodam tez swoje 5 groszy,Mieszkam w Mrągowie jak każdy wie okręg ( 4 ) I co? a no właśnie siedze kiedyś sobie w domku,radio włączone na 2m i 70cm i co? ktoś woła, ale coś mi nie pasuje podaje znak wołający,SP7RJC i tu mnie coś tkneło to nie kolega Zenon,znam Zenka osobiście i nie tylko,więc kto to? pytam na radiu podaj znak,podaje drugi raz sp7rjc,więc ja na to kolego coś mi tu nie pasuje,i zgłasza się koleżanka,teraz już znaku nie pamiętam,ale to nie istotne,wiem że koleżanka była u nas na mazurach na wakacjach,z sp7 i tez potwierdziła że coś tu jest nie tak,i w tym momencie,już stacja wołająca nie odezwała się... Dziwne czyżby pirat?! Po informowałem o tym zdarzeniu Zenka,i odparł mi na to: że to nie pierwszy raz,jak ktoś podszywa się pod jego znakiem.Taka to ciekawostka,Miłego dnia życzę Koleżanki i koledzy.
  
sq5ebm
31.08.2014 10:41:06
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929511
Od: 2011-7-24
    sp4jlc pisze:

    Koledzy! ja dodam tez swoje 5 groszy,Mieszkam w Mrągowie jak każdy wie okręg ( 4 ) I co? a no właśnie siedze kiedyś sobie w domku,radio włączone na 2m i 70cm i co? ktoś woła, ale coś mi nie pasuje podaje znak wołający,SP7RJC i tu mnie coś tkneło to nie kolega Zenon,znam Zenka osobiście i nie tylko.


Norma. W wawie nie raz i nie dwa ktos dawal spod cudzego znaku. Kiedy podal znak mojego kolegi i wyszlo szydlobz wora :-) / ostatnio na sr5wu wola gość z prosba o raport,ale znak przypisany jest do osoby plci żeńskiej. Przynajmniej w starym callbooku. Musze goscia podpytac o co kaman. Tu mi się przypominaja stare numery z zawodów,Gdzie checklogi wysylaly stacje,ktore nawet trx kf nie mialy :-)... Cuda,cuda ogłaszają :-)... Na szczęście to tylko hobby - a niektórzy o tym zapominają. Pzdrv ide sie ogarnąć i spadam do teściow na dozynki. Oj dana,oj dana:-)
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sp4jlc
31.08.2014 10:44:56
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Mrągowo

Posty: 441 #1929512
Od: 2009-12-10
No właśnie takie rzeczy się zdarzają,sam tego doświadczyłem,ale piraci byli,i będąsmutny Pozdrawiam miłego pobytu z rodziną.
Jurek sp4jlc-la7vsa
  
KrzysztofK
31.08.2014 17:19:04
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 306 #1929751
Od: 2011-1-5
    sq5ebm pisze:

    Mnie w tym wszystkim irytuje jedynie fakt,ze ktos po nagraniu mojego wywolania zaklocal innym.

Kontynuując moją myśl można sobie technicznie wyobrazić katalogowanie takich delikwentów przez nagrywanie szerokopasmowego strumienia dla SDR, przynajmniej podczas zawodów. Wówczas w takim materiale możnaby wykazywać oba jednoczesne sygnały spod tego samego znaku.
_________________
Krzysztof SQ8IJZ (QSO-wnik), www.kolisz.pl
TRx: IC-7410/718/E208/T70E, Ant: Fenomenalny Drut 4 (FD4), X-50.
Sugeruję, aby nie stosować powiedzenia "co jest do wszystkiego, jest do niczego". Twierdzenie to jest wewnętrznie sprzeczne, gdyż jest ogólne (do wszystkiego).
  
sq5ebm
31.08.2014 18:14:07
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1224 #1929774
Od: 2011-7-24
    KrzysztofK pisze:

      sq5ebm pisze:

      Mnie w tym wszystkim irytuje jedynie fakt,ze ktos po nagraniu mojego wywolania zaklocal innym.

    Kontynuując moją myśl można sobie technicznie wyobrazić katalogowanie takich delikwentów przez nagrywanie szerokopasmowego strumienia dla SDR, przynajmniej podczas zawodów. Wówczas w takim materiale możnaby wykazywać oba jednoczesne sygnały spod tego samego znaku.


To byloby fajne. Tym razem ten gosc mial smieszny sygnal w poronaniu do mojego i zauwazyli to nawet koledzy,ktorym ten koles zaklocal.
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
Electra19.03.2019 22:33:30
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PASMO KF » GRUPA MOICH MILOSNIKOW NIE SPI (PIRAT POD MOIM ZNAKIEM - SN5V)

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta