NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PASMO KF » ŁĄCZNOŚĆ LOKALNA NA KF - NVIS

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 10 / 10    strony: 123456789[10]

Łączność lokalna na KF - NVIS

Komunikacja na KF bez strefy martwej
  
SP2ROB
24.03.2018 09:42:15
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: JO93AC Bydgoszcz

Posty: 460 #2529396
Od: 2016-12-31
http://sp2put.pl/komunikaty/lokalne-testy-nvis-80-60-40/
_________________
Zapraszam do oglądania filmów na profilu youtube Robert SP2ROB
Bydgoska Grupa Radiowa DMR po h.20 TG260260
  
Electra19.04.2019 16:20:41
poziom 5

oczka
  
SP2ROB
25.03.2018 22:05:00
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: JO93AC Bydgoszcz

Posty: 460 #2529866
Od: 2016-12-31


A tak to było w pierwszy ciepły dzień wiosny temperatura dochodziła w Bydzi do 14 stopni.




.
_________________
Zapraszam do oglądania filmów na profilu youtube Robert SP2ROB
Bydgoska Grupa Radiowa DMR po h.20 TG260260
  
DH2GCH
30.03.2018 07:46:25


Grupa: Użytkownik

QTH: HAMBURG

Posty: 14 #2531153
Od: 2017-12-30
Krotkofalarstwo to fajna zajawka wesoły aniołek
_________________
Z CB-RADIA do KROTKOFALARSTWA :)
  
SP2ROB
02.04.2018 15:04:46
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: JO93AC Bydgoszcz

Posty: 460 #2531963
Od: 2016-12-31


Ilość edycji wpisu: 1


Bardzo fajne próby w terenie wręcz niewiarygodne jak dobrze to działa na 50Mhz

0.1W 40km




.
_________________
Zapraszam do oglądania filmów na profilu youtube Robert SP2ROB
Bydgoska Grupa Radiowa DMR po h.20 TG260260
  
SQ6PNP
02.04.2018 15:42:07
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław, JO81KD

Posty: 247 #2531971
Od: 2011-1-22
Dlatego wojsko tak kurczowo trzymało się tego pasma.
_________________
Brak stopki postów :)
  
sq6ade
02.04.2018 16:33:51
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12785 #2531981
Od: 2008-3-21
    SQ6PNP pisze:

    Dlatego wojsko tak kurczowo trzymało się tego pasma.


A szlaban na FM mieli od deiksmenów ?
lol

Kopiowanie sprawdzonych rozwiązań technicznych czy pomysłów np. od wojskowych jest czałkiem spoko. Ktoś już za to zapłacił tzn. my społeczeństwo z podatków. wesoły

Natomiast kopiowanie ubioru jest troche żałosne. No bo niby przed kim chce się zamaskować ten pan z ostatniego filmiku ? wesoły


_________________
Asertywność 100%

  
sq6ade
02.04.2018 21:22:58
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12785 #2532073
Od: 2008-3-21
Aaaa i te badziewne delikatne radyjka yaesu opakowane w pokrowczyki w maskujących kolorach. Czemu nie targa tych ciężkich złomów dla szwejów ? Pasowały by w ten gust.

Byłeś w wojsku ? Chyba nie. wesoły
_________________
Asertywność 100%

  
sp5it
02.04.2018 21:26:20
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02OI

Posty: 4383 #2532074
Od: 2009-12-28


Ilość edycji wpisu: 1
Widać w tych filmikach tęsknotę za jeżdżeniem na szmacie wesoły
Na kompanii tygodnia by nie wytrzymał.
_________________
You can't have too many antennas...
I love the Catholic Church, it's easier to identify the paedophiles when they have a uniform.,
Obrazek
  
sq6ade
02.04.2018 21:39:57
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12785 #2532076
Od: 2008-3-21
Większość strojnisiów w te maski nie zaznało prawdziwego woja. Prepersi z piaskownicy wesoły
Ja bym w te szmaty drugi raz już nie wskoczył . No wiem cool to wygląda ale tylko tyle.

No z kałacha bym postrzelał strzelanie nr 2 bo to akurat było fajne wesoły
_________________
Asertywność 100%

  
sq6ade
02.04.2018 22:13:09
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12785 #2532082
Od: 2008-3-21
Akurat radia nie nosiłem.

Wolny kraj dziś. Moźna nosić cokolwiek na sobie.
Ale te odstawione od cycka matki studenciki w moro... to na prawdę jest żałosne.

Baczność ! Stój bo strzelam ! wesoły
_________________
Asertywność 100%

  
sp9acq
03.04.2018 11:51:40
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1210 #2532204
Od: 2010-1-10

_________________
please visit http://dsb.wiresx.plhttp://dsb.WIRESX.pl http://kpgk.pl :)
73
Nowości ze świata kliknij http://sp9acq.pl

  
Electra19.04.2019 16:20:41
poziom 5

oczka
  
sq6ade
03.04.2018 13:19:42
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: 70.260MHz FM !

Posty: 12785 #2532215
Od: 2008-3-21


Ilość edycji wpisu: 1
Że co ? Że lubię oglądać kreskówki z potomkami ? wesoły

https://pl.wikipedia.org/wiki/Awatar_(rzeczywisto%C5%9B%C4%87_wirtualna)
_________________
Asertywność 100%


Przejdz do góry strony<<<Strona: 10 / 10    strony: 123456789[10]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PASMO KF » ŁĄCZNOŚĆ LOKALNA NA KF - NVIS

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta