NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PASMO UKF » PRZEMIENNIKI SR7V ,SR7KI BRAK PRACY.

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Przemienniki SR7V ,SR7KI brak pracy.

  
SQ7NLB
06.07.2012 13:51:26
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968899
Od: 2010-12-8
Witam mam pytanie co z przemiennikami na Świętym Krzyżu nie pracują.Przyda się ta informacja dla kolegów i mnie. Czy to jakieś prace są,uszkodzenie czy ,może wyłaczone są zdalnie ze względu na temperaturę zewnetrzną.
  
Electra19.12.2018 06:59:57
poziom 5

oczka
  
SQ7NSN
06.07.2012 13:56:18
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Michał KO00ET

Posty: 893 #968902
Od: 2008-2-15
Przemiennik na UW aniołek
_________________
TRX: Małe radio Kenwood + HEIL ,
ANT:Wystarczające

  
sq5kgx
06.07.2012 14:05:10
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 460 #968903
Od: 2011-6-12
Wreszcie wyłączyli - ktoś wpadł na dobry pomysł pan zielony
_________________
"Prawda w oczy kole"
  
SQ7NLB
06.07.2012 14:05:57
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968904
Od: 2010-12-8
Cześć Michał wesoły nie rozumiem w urzedzie wojewódzkim ? Oba nie pracuja rozwin myśl wesoły
  
SQ7NLB
06.07.2012 14:07:42
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968906
Od: 2010-12-8
Takie pomysły Piotr są do niczego chlopaki chca gadac dobrze o tym wiesz. Stacje robią reczniaki itd,przemiennik powinien pracowac 24 godziny na dobę wesoły
  
SQ7FPH
06.07.2012 14:13:30
poziom 5



Grupa: Administrator 

QTH: KO00GV

Posty: 513 #968909
Od: 2007-9-7
...mam SPRAWDZONE info , że SR7KP działa wesoły Lepszy rydz niż nic !!!!

Pozdro
_________________
TRX: TS-2k + HEIL, ID-51th D-Star, FTM-400D + FT2D=(C4FM),
ANT: KF - 11el-5bands by SP7GXP, 2el+2el-30m i 40m,- dipol 80m i 160m,+ K9AY
6m - 5el., VHF&UHF - DIAMOND X510
  
sq5kgx
06.07.2012 14:14:49
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 460 #968912
Od: 2011-6-12
Wyłączyć i zdjąć anteny.
Bezpośrednio będzie się gadać jak warunki pozwolą a jak nie pozwolą to nie będziemy gadać.
Ostatnio ale dokładnie nie pamiętam kiedy włączyłem radio na częstotliwość przemiennika i po około półgodzinnym czekaniu pomyślałem:
- no dobra niech klepią, strzelę browara to może się wbiję gdzie za jakieś kolejne pół godziny...
Niestety, ostatecznie wyłączyłem radio bo zebrało mi się na wymioty (od słuchania, nie od piwa).
Wyłączyć w cziorty i do roboty. A gadać to sobie możecie z sąsiadem pan zielony
_________________
"Prawda w oczy kole"
  
SQ7NLB
06.07.2012 14:17:25
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968913
Od: 2010-12-8
SP7FPH wiem,że dziala robiłem QSO z Tomkiem SP7VUQ wesoły . Tyle ,że jednak cała grupa kolegów pracująca z okregów róznych lubi nasze przemienniki i rozmawiać . Czyli rozumiem ,że odłączenie jest ze względu na aure tak?jesli by mialy się uszkodzić to dobrze. Proponuje właczyć o 18 godzinie jak się ochlodzi wesoły
  
SQ7NLB
06.07.2012 14:21:07
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968915
Od: 2010-12-8
Ty Piotrek nie masz o czym gadać z kolegami taka prawda wesoły inni myślą inaczej na bezposredniej brak szans na rozmowy z kilkoma okręgami ,należy sie cieszyc ze dzieki tylu stacja cos sie dzieje na przemiennniku naszym,a nie pustki jak gdzie indziej. Jest po to zrobiony by pracował i Janek SQ7LQJ też to podkreśla,ma pracowac i ma sie rozmawiac,wiekszym problemem sa wycinacze.Przerwy sa robione pytamy sie kazdy moze wejsc a jak sie chce dokuczac to sei wymysla bzdury ze sie nie moze wlaczyc ktos.Nasza idea jest taka i pozostanie a lacznosci sa przepisowe i grupa kolegow to samo ci powie.Pij Pan lepiej piwo i nie przeszkadzaj w QSO pan zielony
  
SP7UDB
06.07.2012 14:26:22
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

QTH: Kielce - KO00HU

Posty: 2366 #968917
Od: 2007-5-10
Nie zostało nic wyłączone.
Nie mamy napięcia, ale nie wiem dlaczego.
Narazie do czasu usunięcia awarii ani SR7V ani SR7KI nie będą działać.

Proszę nie robić śmietnika, czasem lepiej nic nie mówić niż bić pianę.

_________________
- Mariusz - Kielce -
Temperatura za oknem

  
SQ7NLB
06.07.2012 14:30:04
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968918
Od: 2010-12-8
Cześć Mariusz dzięki za info bo i Dzidek SQ7RN do Janka mi kazał napisać co z nimi jest. No Piotr SQ5KGX robi balagan jak i na pasmie wesoły Mariusz ,moze brak tam pradu jak wlacza moze to ruszy. Nic sie nie dzieje jak wlacza daj info tu niech chlopaki wiedzą wesoły Pozdrawiam .
  
Electra19.12.2018 06:59:57
poziom 5

oczka
  
SP7UDB
06.07.2012 15:02:23
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

QTH: Kielce - KO00HU

Posty: 2366 #968937
Od: 2007-5-10
Musimy poczekać na zgodę na wejście na obiekt.
Tak, że chwilowo mamy przerwę od przemienników.
_________________
- Mariusz - Kielce -
Temperatura za oknem

  
SQ7NLB
06.07.2012 15:36:59
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968952
Od: 2010-12-8
Pewnie coś z zasilaczem .Co za pech trudno ,tutaj kolega juz dzownił do mnie sq9pbw Piotr czemu nie chodzą .Mowie awaria i juz . Informuj Mariusz jak tam sprawa temat wskazany. Złosliwosc rzeczy martwych ,pewnie nie jeden mnie pytal jeszcze bedzie odesle na forum.
  
sq5kgx
06.07.2012 16:22:29
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 460 #968989
Od: 2011-6-12
Wreszcie upragniona cisza lol
Bardzo dobrze, bardzo dobrze.
Gadaliśta aż popsuliśta a naprawiać to ni ma kto.
Proponuję przenieść się na przemiennik ostrowiecki i rozruszać sprzęta ku niewątpliwej uciesze tamtejszego klubu pan zielony
_________________
"Prawda w oczy kole"
  
SQ7NLB
06.07.2012 16:34:11
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 441 #968997
Od: 2010-12-8
Nie opowiadaj głupot Piotr sq5kgx , rozmawialiśmy i poszliśmy spać wszyscy ,wszystko pracowało ok do końca to kwestia pierwsza. Sprawa druga to na Ostrowiecki mało stacji wchodzi ma slabszy zasieg. Przemiennik jest do rozmów i zastanów sie na drugi raz za czym cos tu powiesz.Bo właśnie przez takie osoby jak ty tworzy sie zamęt ferment.To nie potrzebne lepiej ty pogadaj na ostrowieckim my na tamtych ,zlap wycinaczy jak ci nei odpowiada nei alanczaj wcale tych pasm i juz idz na krótkie.Na co to tak mówić glupi. Szkoda ,ze chlopaki co rozmawiaja nie sa na tym forum zarejestrowani to by ci powiedzieli odpowiadnio . Przemiennik ma zyc a wszystko sie moze popsuć to tylko sprzęt.Jesli by on mial być tylko by stal pusty to lepiej go zlikwidowac by bylo a nie utzymywac ,moderniazowac placic za prad itd.Masz myślenie jak starzy krotkofalowcy większosc biadolic i nic im nei pasuje ,to nie te czasy Piotr zupelnie inne.Mow co chcesz my i tak bedziemy rozmawiać na nich wesoły będą naprawione ,zepsuje sie to sie znowu naprawi . Nie siej zametu i wrogiej propagandy Piotrek .
  
sq5kgx
06.07.2012 18:09:58
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 460 #969040
Od: 2011-6-12
    SQ7NLB pisze:


    ...rozmawialiśmy i poszliśmy spać wszyscy...
    ...zastanów sie na drugi raz za czym cos tu powiesz...
    ...lepiej ty pogadaj na ostrowieckim my na tamtych...
    ...zlap wycinaczy jak ci nei odpowiada nei alanczaj wcale tych pasm...
    ...Na co to tak mówić glupi...
    ...to by ci powiedzieli odpowiadnio..
    ...Jesli by on mial być tylko by stal pusty...

    ...Masz myślenie jak starzy krotkofalowcy...


Marcin - jesteś THE BEST pan zielony
Ale z ostatnim to może i się zgodzę nawet aniołek
Spaliłeś przemiennik ! Oddaj swój zasilacz teraz zaniemówił
_________________
"Prawda w oczy kole"
  
SP7UDB
06.07.2012 19:07:21
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

QTH: Kielce - KO00HU

Posty: 2366 #969060
Od: 2007-5-10
Może się uda naprawić awarię.
Przemek sp8siw jest na miejscu i bada sprawę. Marcin czuwaj.
_________________
- Mariusz - Kielce -
Temperatura za oknem

  
SP8SIW
06.07.2012 20:53:11
poziom 5



Grupa: Administrator 

QTH: przemek kielce

Posty: 633 #969094
Od: 2007-5-10
zrobione
_________________
https://www.facebook.com/RemoteSP/
  
SP7UDB
06.07.2012 21:24:08
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

QTH: Kielce - KO00HU

Posty: 2366 #969103
Od: 2007-5-10
Dzięki Przemo, można na Ciebie liczyć. Naprawa ekspresowa!
_________________
- Mariusz - Kielce -
Temperatura za oknem

  
usuniety
07.07.2012 00:22:33
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: JO90FC

Posty: 420 #969168
Od: 2011-5-23



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Ludzie jak można pleść bzdury, cieszyć się że jakiś przemiennik nie pracuje ?
Ja sie cieszyłem jak załączyłem moją katarynkę i słyszałem na przemienniku SR7V stacje z 5 okregu, stacje z 8 okregu czy stacje z 9 okręgu nie mówiąc o stacjach lokalnych z 7 okregu. Czy na tym forum trza bić pianę jak to określił Admin i udawadniać że to frajda na patyku "J" słyszeć przemiennik z QRB 200km. Mając do dyspozycji "sprzęt" jaki ja mam.
Kłaniam sie wszystkim nawet malkontentom
_________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu, w trakcie której tracimy czas na to, aby dotrzeć do niego cało i zdrowo, z atrakcyjnym, dobrze zachowanym ciałem. Znacznie lepiej poruszać się po tej drodze z piwem i chipsami w ręku, z dużą ilością seksu i nad grób dotrzeć wycieńczonym i zużytym, ale z okrzykiem: Było warto!
Stanisław
Rybnik
SP9-5094KA
  
Electra19.12.2018 06:59:57
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PASMO UKF » PRZEMIENNIKI SR7V ,SR7KI BRAK PRACY.

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta