NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPNIE O TEN-TECH KRAKÓW

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 7>>>    strony: 12[3]4567

Opnie o ten-tech Kraków

sklep / serwis
  
obserwator
13.02.2010 08:17:59
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: zachodniopomorskie

Posty: 203 #450799
Od: 2010-1-9



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Ja nie śledziłem temetu wtyków, ale wogóle podrzuciłem kolegom sklep z przykładowymi elementami i ich ceną! Tego mi chyba nikt nie zabroni, bo wielu kolegów takich informacji poszukuje, a ponieważ ten sklep znam i zawsze cieszył się dobrą opinią, to napisałem! Pozdrawiam! pomysł

cool de Zbycho
_________________
SP1@@@, also SP1-1300
Łk 6:31
  
Electra11.12.2018 12:13:33
poziom 5

oczka
  
SQ9MCS
23.02.2010 15:38:01
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków - KO00AC

Posty: 602 #468385
Od: 2008-7-29
Dotarły wtyki, mamy dużą ilość na magazynie. zapraszam na www.ten-tech.pl
_________________
PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31. SPPA: MKM, EPC #3065
  
sq9mez
28.05.2010 21:40:33
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: zibbi kamienica

Posty: 582 #539463
Od: 2007-7-5
I kolejny bardzo udany zakup w w/w firmie , szybko profesjonalnie i z gwarancją .
P.S. Pozdrowienia dla Kasi oczko
_________________
JO90wi EPC#10042 pga:ME02 via10 QSX 438.875Fm ton1750,145.275FM,PSK 80m,40m
  
sp5vr
16.08.2010 15:54:28
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02li

Posty: 397 #566643
Od: 2010-2-28
A ja wrzucę kamyczek do ogródka ten-tech! Żona w dniu 15 lipca 2010r zamówiła dla mnie przełącznik antenowy Maas. Wpłaciła pieniądze i...cisza. Telefonów nie odbierali, na e-malie nie odpowiadali... Wreszcie 14 sierpnia 2010 r kurier zapukał do drzwi. Faktura wystawiona 2 sierpnia 2010 r.!!!
Rozpakowałem i uradowany z prezentu przystąpiłem do testów. Przełącznik uszkodzony. W pierwszej chwili myślałem, że jeden z trx ma uszkodzony rx. Nie podejrzewałem,że tak proste urządzenie może mieć wadę. Telefon do ten-tech i odpowiedź: proszę odesłać na swój koszt a my wyślemy do producenta i po diagnozie naprawa lub nowy przełącznik odeślemy (i na pewno znowu miesiąc oczekiwania?!). Gdy nieśmiało zaproponowałem żeby zwrócono mi koszt przesyłki bo podnosi ona cenę urządzenia, kierownik, z którym rozmawiałem, niemal mnie wyśmiał.
Rezygnując z gwarancji, rękojmi itp. śrubokręt w rękę i dostałem się do wnętrza. A tam lutowanie... szkoda opisywać. Poprawiłem i działa.
Niestety jestem niezadowolony z tego sklepu. Kupowałem jakiś czas temu w innym internetowym sklepie wtyczkę za 15 PLN a przysłano mi gniazdko i po jednym telefonie pracownik przywiózł mi pod dom zamawiany towar. Widocznie opłacało się dołożyć do interesu a zyskać klienta.
_________________
"Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain
http://sp5vr.blogspot.com/
Krzysztof Warszawa

  
SQ9MCS
16.08.2010 16:08:09
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków - KO00AC

Posty: 602 #566645
Od: 2008-7-29
Przełączniki są wysyłane bez otwierania pudełek, żeby klient nie upierał się że sprzęt dostał używany. Nie odpowiadamy za jakość tych produktów z takimi informacjami należy zwrócić się do producenta.

Towar zostałby wymieniony od razu bez najmniejszych problemów bo przełączniki są na magazynie.
Należało wysłać ten przełącznik a nie robić problemy. Gdyby się okazało że przełącznik posiadał wadę ukrytą, pieniążki za przesyłkę zostałyby zwrócone - bo takie regulacje są zapisane w ustawie.

I nikt nikogo nie wyśmiewał bo byłem świadkiem tej rozmowy. Gdyby kierownik działu wysyłek urządzałby takie ekscesy to by z roboty wyleciał. Mamy okres wakacyjny i z dostawami urządzeń spoza SP jest różnie. Jedne hurtownie pracują cały czas inne z przerwami. Mniej emocji następnym razem.
_________________
PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31. SPPA: MKM, EPC #3065
  
sp5vr
17.08.2010 01:24:19
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02li

Posty: 397 #566771
Od: 2010-2-28
Kolego SQ9MCS stwierdzenie, że sklep nie odpowiada za jakość sprzedawanych produktów i z informacją o bublu należy zwrócić się do producenta jest kompromitacją dla handlowca. To sklep czy szatnia w której za pozostawione przedmioty firma nie odpowiada?

Zamówionego przeze mnie towaru nie ma aktualnie w Waszym sklepie więc mogłem domniemywać, że nie prędko do mnie dotrze. W rozmowie telefonicznej nie otrzymałem takiej informacji podobnie jak informacji, że po uznaniu reklamacji uzyskam zwrot opłaty za przesyłkę.
Wada ukryta istniała i nie trzeba być fachowcem żeby ją stwierdzić. Tak proste urządzenie jak przełącznik antenowy jeśli działa to jest ok, jeśli nie to znaczy, że ma wadę. W rozmowie telefonicznej poinformowałem, że jedno z gniazd nie ma galwanicznego połączenia co jest wadą.

Inną sprawą jest czas od wpływu pieniędzy na Wasze konto a realizacją zamówienia. Jeśli czas oczekiwania na towar jest długi to moim zdaniem taka informacja powinna znaleźć się na stronie internetowej. Jeśli jest a jej nie znalazłem to przepraszam. Klient powinien być poinformowany o takim stanie rzeczy aby mógł podjąć decyzję. Płaci i czeka czy szuka gdzie indziej. Trzydziestodniowy czas oczekiwania to lekka przesada. Nie czepiałbym się jednak gdyby reklamacja załatwiona była w inny sposób. A komentarz: "Mniej emocji następnym razem" był po prostu niegrzeczny. Następnego razu na pewno nie będzie! Jak już ktoś napisał na tym forum, firmę poznaje się po jakości reklamacji...
Pozdrawiam
P.S. To forum ma chyba inne przeznaczenie niż przekomarzanie się klient-sprzedawca więc przepraszam czytających za te osobiste wycieczki.
_________________
"Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain
http://sp5vr.blogspot.com/
Krzysztof Warszawa

  
SQ9MCS
17.08.2010 07:26:13
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków - KO00AC

Posty: 602 #566779
Od: 2008-7-29
Trzeba było kupić markowy przełącznik a nie najtańszy, to nie byłoby problemu z tą całą sytuacją. Pracownik przekazał informację o konieczności wysyłki na reklamację, więc należało z niej skorzystać a nie naprawiać samemu. Co do czasu realizacji, na głównej stronie sklepu widniała informacja o przedłużonym ze względu na czas urlopów, okresie realizacji.

Najbardziej denerwujące jest to że 90% informacji w tym dziale forum dotyczy problemów i żali. A zadowolony klient nie musi napisać czegoś dobrego bo i po co, żal swój trzeba wygłosić. I niestety wszystkie firmy cierpią na tym.
_________________
PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31. SPPA: MKM, EPC #3065
  
SP2LIG
17.08.2010 09:59:36
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 11994 #566806
Od: 2009-3-16
Firmy które wywiązują się należycie ze swoich obowiązków ku zadowoleniu kupujących zbierają dobre recenzje a te co klienta olewaja zbierają negatywne.Przykładów nie podaję bo wszyscy wiedzą które są dobre a które są badziewiaste,nie wszystkie firmy na tym cierpią tylko te ostatnie kolego SQ9MCS.
Pozdrawiam
____________
Greg,SP2LIG
  
sp5vr
17.08.2010 10:56:27
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02li

Posty: 397 #566819
Od: 2010-2-28
Co trzeba było zrobić to wiem teraz... Nie zawracać sobie głowy z ten tech.
Nie wiem jaką funkcje pełnisz Kolego w tej firmie i czy Twoje wypowiedzi są autoryzowane? Jedno jest pewne, że takie wypowiedzi psują wizerunek.
Sprzedajecie produkty drogie i tanie. Za wszystkie więc ponosicie odpowiedzialność.
Pozdrawiam serdecznie i życzę mniej wymagających klientów.
P.S. Proszę o opinie osoby postronne na temat toczącej się dyskusji.
_________________
"Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain
http://sp5vr.blogspot.com/
Krzysztof Warszawa

  
nico
17.08.2010 12:01:47
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Mikołaj Siemianice JO81KH

Posty: 160 #566840
Od: 2009-9-11
Trzeba było kupić markowy przełącznik a nie najtańszy, to nie byłoby problemu z tą całą sytuacją.
To mnie osobiście rozłożyło.
Trzeba było nie sprzedawać badziewia.


_________________
Pozdrawiam
Mikołaj SP3RNP
  
sp8mrd
17.08.2010 12:19:36
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO00XC

Posty: 2451 #566846
Od: 2010-2-2


Ilość edycji wpisu: 1
Zanim kupiłem sprzęt w Ten-Tech korespondowałem i dzwoniłem do kilku sprzedawców. Wybrałem Ten-Tech, bo mieli najniższą cenę i najlepszą obsługę - telefoniczną i e-mail - nawet natychmiastową - Michała bardzo szczęśliwy. Towar dotarł terminowo, dobrze zapakowany i działa bez zarzutu.

SP5VR napisał:P.S. Proszę o opinie osoby postronne na temat toczącej się dyskusji.
Moim zdaniem właściwe było standardowe w takiej sytuacji zgłoszenie reklamacji - odesłanie uszkodzonego towaru do sprzedawcy. Przekonuje mnie odpowiedź: Przełączniki są wysyłane bez otwierania pudełek, żeby klient nie upierał się że sprzęt dostał używany.
Zdanie:Trzeba było kupić markowy przełącznik a nie najtańszy, to nie byłoby problemu z tą całą sytuacją. - napisane pewnie pod wpływem emocji nie było potrzebne. Faktem natomiast jest, że markowe przełączniki są pewniejsze o czym i ja dwukrotnie przekonałem się chcąc zaoszczędzić na tańszych. płacze
_________________
73, Piotr SP8MRD ex SP6MRD, nadal SP22107-OP
stacja klubowa SP8POP / SO90LKK, dawniej kluby SP6KKE, SP6KGN, SKK AZS SP6KBR WSP w Opolu
(mąż pierwszej i jednej żony, tato trójki dzieci :-)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ku refleksji: Póki żyjemy nigdy nie jest zbyt późno, aby się zmienić...
https://www.youtube.com/watch?v=7cFF11leMoQ
https://www.youtube.com/watch?v=PawDzqGCIsc#t=1380
  
Electra11.12.2018 12:13:33
poziom 5

oczka
  
sp5vr
17.08.2010 14:48:23
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02li

Posty: 397 #566890
Od: 2010-2-28
Kolego sp8mrd, na pewno nie jesteś jedynym zadowolonym klientem. Nie dyskredytuje firmy ten tech. Wyraziłem swoją opinie po pierwszym, niezbyt udanym kontakcie. Prawdopodobnie jest to wina sklepów, które rozpieszczają klientów szybkością realizacji zamówień. Zdarzyło mi się zamówić podkładki miedziane rano a po południu kurier dostarczył przesyłkę. (Śląsk-Mazowsze!). Ale jest to na pewno jednostkowy przypadek traktowany w kategoriach wypadku przy pracy. Jeśli chodzi o emocje to na pewno czytałeś pierwszy post sq9mcs? Jednak okazywanie emocji przez handlowca jest nieprofesjonalne.

Jestem zniesmaczony obsługą, brakiem kontaktu przez prawie miesiąc i nieprofesjonalnymi komentarzami w stylu "trzeba było..." i "Nie odpowiadamy za jakość tych produktów z takimi informacjami należy zwrócić się do producenta". Treść rozmowy telefonicznej, w sprawie ewentualnej reklamacji, i jej ton odbiegał od przyjętych standartów.

Co do jakości towaru to przełączniki Maas są dobrze skonstruowane i ich wnętrze nie różni się zasadniczo od markowych przełączników. Montaż był fatalny, ale jak już ustaliliśmy, sprzedający nie musi o tym wiedzieć. Nawet K2 można schrzanić dając ją do montażu pierwszoklasistom szkoły elektronicznej na pierwszych zajęciach z lutowania.

To forum jest przede wszystkim dla firm, które chcąc się rozwijać i dążyć do sukcesu wyciągają wnioski. Wszak ten się nie myli co nic nie robi...
Pozdrawiam
Krzysztof SP5VR
_________________
"Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain
http://sp5vr.blogspot.com/
Krzysztof Warszawa

  
SQ8CBF
17.08.2010 15:01:42
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: KN09VQ KROSNO

Posty: 478 #566894
Od: 2010-5-30
Super szybko i profesjonalnie przeprowadzone zakupy w Krakowie w TEN TECHu.Nawt akcesoria których nie ma w ofercie u nich w Krakowie jest szansa dostać,potrwa to kilka dni ale nawet z USA ściągną i sprowadza.Polecam!!! przez duże P.coolcool
  
sp8mrd
17.08.2010 15:40:24
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO00XC

Posty: 2451 #566900
Od: 2010-2-2
Krzysztofie SP5VR, ze wszystkim się zgadzam poza jednym Twoim zdaniem:
Jednak okazywanie emocji przez handlowca jest nieprofesjonalne.
Wiem, że współczesny świat oferuje nam takie myślenie, ale do czego to prowadzi?
Handlowiec jest człowiekiem i czasem może popełnić taką czy inną gafę. Potem poniesie tego konsekwencje. W Twoim przypadku nie polecasz T-T czyli stracili klienta.
Michał jest młodym, dobrze zapowiadającym się handlowcem i uczynnym krótkofalowcem, więc tym bardziej myślę, że można Mu pewne gafy wybaczyć licząc na unikanie ich w przyszłości. aniołek
Wracając do przełącznika Maas to przepraszam nie zapytałem czy chodzi Ci o model KX-201N?
Na zdjęciach wygląda dobrze, na stronach polskich sprzedawców ma lub raczej miał go tylko Ten-Tech (brak obecnie na stronie), więc wybór sprzedawcy jest bardzo ograniczony. Czemu tak jest? Nie sprzedaje się, a jeśli tak to czemu?
Ale to już temat poboczny.
_________________
73, Piotr SP8MRD ex SP6MRD, nadal SP22107-OP
stacja klubowa SP8POP / SO90LKK, dawniej kluby SP6KKE, SP6KGN, SKK AZS SP6KBR WSP w Opolu
(mąż pierwszej i jednej żony, tato trójki dzieci :-)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ku refleksji: Póki żyjemy nigdy nie jest zbyt późno, aby się zmienić...
https://www.youtube.com/watch?v=7cFF11leMoQ
https://www.youtube.com/watch?v=PawDzqGCIsc#t=1380
  
SQ9MCS
18.08.2010 11:45:07
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków - KO00AC

Posty: 602 #567066
Od: 2008-7-29


Ilość edycji wpisu: 1
Piotrze odpowiem ci na to pytanie: bo to bubel. Na 15 zamówionych 10 trzeba było poprawić i niestety otworzyć, a później słuchać od klientów że używanego dostali co nie obeszło się bez zwrotów funduszy. Jak już wcześniej napisałem to jest wybór klienta co kupuje. Jak wszyscy wiedzą w naszym hobby cena przekłada się na jakość.

Nie występuję tutaj jako handlowiec, od tego jest oficjalne konto. Wracając do sprawy całego zamówienia na ten przełącznik. Zamówienie zostało złożone 16.07.2010 godzina 14:16, z płatnością na konto. Przelew bank zaksięgował 20.07.2010 o godzinie 16:00, wtedy przystąpiliśmy do realizacji zamówienia. Dostawa od producenta przyjechała 30.07.2010 (piątek). Towar został wysłany w poniedziałek 2.08.2010 o godzinie 11:45, pocztą polską bo takie było życzenie klienta.

I to by było tyle na temat czasu realizacji tego zamówienia. Jakoś miesiąca czekania tutaj nie widać. 12dni na dostarczenie przez pocztę paczki jest rzeczywiście dziwne. Ale my nie mamy wpływu na czas doręczenia przez ich kurierów
_________________
PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31. SPPA: MKM, EPC #3065
  
sq9msi
28.09.2010 11:22:28
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 179 #581853
Od: 2010-9-28
Witam serdecznie
Kupiłem w tym sklepie radio, i mogę wydać pozytywną opinię o jakości współpracy i kontakcie. Odpowiadają natychmiast i rzeczowo na pytania i wątpliwości. Faktem jest, że sprzętu "na półce" nie mają, a czas oczekiwania czasami jest trudny do określenia. Jednak z tym faktem trzeba się oswajać, większość dystrybutorów działa w ten sposób (nie tylko sprzętu krótkofalarskiego), trzymanie sprzętu jest dość kosztowne. Nawet w Consparku przy zakupie kilku urządzeń pojawił się kłopot z dostawą, i musiałem czekać ponad miesiąc, w Ten-Tech tylko dwa tygodnie, a sprzęt nieporównywalnie mniej popularny niż Yaesu. Oczywiście ten sposób sprzedaży jest dość kłopotliwy w przypadku sprzętu bardzo kosztownego, ale dogadaliśmy się i nie musiałem wpłacać całej kwoty, Panowie ze sklepu zgodzili się na zaliczkę. Drugim problemem jest brak możliwości "pokręcenia gałką" przed zakupem, musiałem się opierać na opisach i opiniach z czasopism i oczywiście forach dyskusyjnych. Niestety Polska jest omijana przez dystrybutorów autoryzowanych i to wydłuża czas realizacji zamówień. Na szczęście Panowie z Ten-Tech zapewnili możliwość ewentualnej rozbudowy sprzętu o nowe komponenty całkowicie w cenie zakupu tychże podzespołów w Krakowie.
Tak czy inaczej polecam.
Marcin
_________________
Marcin
  
SQ9MCS
28.09.2010 11:25:57
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków - KO00AC

Posty: 602 #581854
Od: 2008-7-29
Trochę ot. Jak sprawuje się Flex-5000A?
_________________
PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31. SPPA: MKM, EPC #3065
  
SP7IDX
28.09.2010 16:27:12
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Staszów

Posty: 1312 #581972
Od: 2009-8-30
coś mam wrażenie ze towaru w tym sklepie ubyło czy tylko w sieci tak mało jest go wystawionego ?

_________________
Waldi
SP7IDX
  
SQ9MCS
28.09.2010 16:31:36
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków - KO00AC

Posty: 602 #581974
Od: 2008-7-29
zmieniliśmy platformę sklepu i trzeba od nowa wystawiać produkty. Oferta zwiększyła się i to znacznie.
_________________
PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31. SPPA: MKM, EPC #3065
  
SP7IDX
28.09.2010 16:52:51
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Staszów

Posty: 1312 #581979
Od: 2009-8-30
nie przeczę ale ze strony kupującego w tym momencie wygląda to jak opadająca firma i sorki za to słowo
_________________
Waldi
SP7IDX
  
Electra11.12.2018 12:13:33
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 7>>>    strony: 12[3]4567

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPNIE O TEN-TECH KRAKÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta