NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ŚMIETNIK [KOSZ] » NOWE ZDJECIE WIZYTÓWKA MOJA I PRZEMIENNIKA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 4>>>    strony: 12[3]4

Nowe zdjecie wizytówka moja i przemiennika

Dyskusja
  
SQ7NLB
05.06.2011 23:15:54
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709598
Od: 2010-12-8
Cos takiego zrobilem nie wiem tamto nie wchodzi to nie bardzo jestwesoły SQ9KEL ,mozesz to jakos wrzucic mi tu bym mial w jpg jak nie to zostanie to albo admin jak mowisz ,moze dopusci pliki bmp i bedzie okwesoły
  
Electra23.08.2019 00:09:45
poziom 5

oczka
  
sq6ade
05.06.2011 23:27:09
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709603
Od: 2008-3-21

Anioł:
Przede wszystkim ja tu jestem u siebie. A co do zasłony, to nic nie szkodzi.

Kolińska:
Jak to?

Anioł:
Czy pani zauważyła jakie ja zasłony powiesiłem?

Kolińska:
No te... zielone.

Anioł:
No właśnie. A pani powiesiła żółte z brązowym. I jak to teraz wygląda? Ohyda.

Kolińska:
A co to pana obchodzi jakie ja mam u siebie zasłony?

Anioł:
Ja jestem odpowiedzialny za ten dom i wymagam społecznego podejścia. Ja powiesiłem zielone, pani brązowe. No i jak to teraz wygląda? Jak gówno w lesie. I ja się na to nie zgadzam.

.
.
.
.
Tak - ten avek wygląda właśnie jak g.wno w lesie.
_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
SQ7NLB
05.06.2011 23:33:28
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709607
Od: 2010-12-8
Sluchaj no zachowuj sie na forum albo dostaniesz ostrzezenie jak kolega z 9 okregu da mi ten swoj w jpg wstawie a jak nie zrobie inny.nie musisz patrzec jak ci nie pasuje.Na dzis koniec tematu ide spac jutro cos wymyslimy dobranoc.I co niektorzy jak maja problemy z soba to do psychiatry radze.Bo po wypowiedziach osob to jacys nerwowi i maja problemy.jak mi cos nie pasuje to nie wchodz proste a nie glupio dogadaywac panowie pa.
  
SQ7N
05.06.2011 23:36:26
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: Czastary JO91DG

Posty: 269 #709609
Od: 2009-8-16
Wpadłem na forum zajrzeć przed snem. Ale mi się humor poprawił bardzo szczęśliwy
_________________
krótkofalarstwo
  
sq6ade
05.06.2011 23:39:13
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709610
Od: 2008-3-21
Zbyt wielką uwagę przywiązujesz do takich dupereli jak avek na FO wesoły
_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
SQ7NLB
05.06.2011 23:44:03
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709612
Od: 2010-12-8
SQ7NUR lego klocki bawilem sie dawniej za dzieckawesoływesoływesoływesoły.Jutro poprawimy z kolega z 9 okregu to mysle .Ok lece spac juz 73!wesoły
  
SQ6IUV
05.06.2011 23:44:08
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80VS

Posty: 2299 #709613
Od: 2010-1-13



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Ja teraz mam nerwy - Kto chce w Mordę? .... kurna muszę si wyładować... albo polecę na SB i sobie popyskuje....
  
SQ7NLB
05.06.2011 23:46:08
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709614
Od: 2010-12-8
SQ6IUV to bys musial tu wiekszosc z tego tematu lac wesoływesoływesoły Mariusz pozdrawiam ja to tam na wesolo traktuje niech sie pienia to samo jest na pasmie co i tu .Smiech i tyle o zdjecie robic afere jakby ktos zmarl czy co naprawde smiech na saliwesoływesoływesoływesoły
  
SQ9KEL
05.06.2011 23:50:33
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: DX Katowice

Posty: 400 #709616
Od: 2010-10-12
@SQ7NLB ( bo nie wiem jak masz na imię ) podaj mi swojego maila to Ci wyślę tę grafikę na pocztę.


    sq6ade pisze:

    Zbyt wielką uwagę przywiązujesz do takich dupereli jak avek na FO wesoły

Krzysztof jak Cię widzą tak Cię piszą... czy jakoś tak taki dziwny
_________________
www.sq9kel.qrz.pl
FS-G707 + Diamond X50
TS-590S + GPE-27 5/8 + LW 40m
APRSdroid: SQ9KEL-9
SEE YOU ON WATERFALL, DE SQ9KEL 73!
  
SQ7NLB
05.06.2011 23:55:31
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709619
Od: 2010-12-8
sq7nlb@poczta.onet.eu Marcin . Dziekuję jutro to wrzuce dzis ide juz spac wesoły dobranoc wszystkim.
  
sq6ade
05.06.2011 23:56:47
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709620
Od: 2008-3-21
    SQ9KEL pisze:


    ....jak Cię widzą tak Cię piszą... czy jakoś tak taki dziwny


Czyli najlepiej wkleić jakieś fajne gołe cycki do avka. pomysł


_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
Electra23.08.2019 00:09:45
poziom 5

oczka
  
SQ7NLB
06.06.2011 00:06:53
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709624
Od: 2010-12-8
Nie rozumiesz kolegi z 9 okręgu odnosil sie,ze ublizasz mi.Ja nie komentuje twego zdjecia czy mi sie podoba czy nie a ty robisz to.Jest różnica i wiekszosc tu robi co ty.Tacy to ludzie jestescie niby krotkofalowcy jednosc a guzik prawda to jest.Grupki i tyle .I aby sie posmiac z kogos wyciac ludzie sie zmiencie bo to jest hobby a nie spory jak w rzadzie.
  
sq6ade
06.06.2011 00:13:44
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709632
Od: 2008-3-21
Zrozum to tak:
Twój avek to twój avek - Twoja sprawa.
Ale jak poddajesz jego treść pod dyskusje publiczną to licz się z krytyką.
Dotarło ?
Zwłaszcza że zaśmiecasz tym żenującym tematem fajne forum radioamatorskie.

Pozdrawiam - szczerze.




_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
SQ7NLB
06.06.2011 00:16:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709633
Od: 2010-12-8
Nie musisz czytac.Zasmiecone jest to przez inne tematy walkowane jak zglaszanie anten instalacji itd.Temat jak kazdy jeden ktos lubi inny nie.Nie pasuje opusc inne czytaj proste.
  
sq6ade
06.06.2011 00:23:26
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709634
Od: 2008-3-21
    SQ7NLB pisze:

    Nie musisz czytac.Zasmiecone jest to przez inne tematy walkowane jak zglaszanie anten instalacji itd..



Hmm - może założę temat o ulubionych potrawach i przepisach kulinarnych
radioamatorów (lubię gotować).
A kto nie chce nie musi czytać.
.....
Weź pomyśl trochę zanim coś napiszesz takiego - zwłaszcza jako temat przewodni.
Pozdr.

_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
SP7UDB
06.06.2011 00:25:33
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

QTH: Kielce - KO00HU

Posty: 2376 #709635
Od: 2007-5-10
Marcin wyluzuj, idź spać, jutro przeczytaj cały wątek jeszcze raz, na spokojnie.
Najpierw piszesz w opisie "Dyskusja" a później się czepiasz, że ktoś ma inne zadnie niż ty.

_________________
- Mariusz - Kielce -
Temperatura za oknem

  
SQ7NLB
06.06.2011 00:29:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01KC

Posty: 457 #709636
Od: 2010-12-8
Wporządku Mariusz jutro to zmienie i ok o czym tu dyskutowac wiecej jasne jest wszystko. Juz zmykam spac zyczę tu wszystkim dobrej nocy,na koniec dodam tylko ,ze Zbyszek ze stanow wlasnie sluchal mnie na SR7O dawniej dla jasnosci bo pytal.Dobranoc MAriusz i koledzy zycze dobrej nocyoczko
  
sq6ade
06.06.2011 00:33:00
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709638
Od: 2008-3-21
Właśnie sobie przypomniałem że temat o żarciu już jest ale gdzie indziej wesoły
http://sp6prs.iq24.pl/default.asp?grupa=66828

Pozdr dla wszystkich w wątku.
_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
SQ6IUV
06.06.2011 01:00:25
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80VS

Posty: 2299 #709642
Od: 2010-1-13



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
A te fajne animacje do góry - superowe! Krzysiu oczko

Kto tu chętny ze mną QSO zrobić na KF-ie??? .... bo nudy mam i z żoną przez GG - oddaloną ode mnie 15m gadam lol
  
sq6ade
06.06.2011 01:19:41
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Słoneczna 5

Posty: 12976 #709643
Od: 2008-3-21


Ilość edycji wpisu: 1
Jak I tu jak I tam adminy maja g.do Gadania w kwestii
reklam. To zalosne,
_________________
Sezonowo pomidorovo :)
Obrazek
  
Electra23.08.2019 00:09:45
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 4>>>    strony: 12[3]4

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ŚMIETNIK [KOSZ] » NOWE ZDJECIE WIZYTÓWKA MOJA I PRZEMIENNIKA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta